הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נו, עדיין "תיאוריית קונספירציה"? עכשיו ביידן נאלץ להודות באמת: "מתנהלת חקירה נגד האנטר וקשריו עם חברה סינית"
רשויות המס האמריקניות מתחילות לפעול (הם חיכו עד תום הבחירות) נגד האנטר ביידן בשל קשריו עם חברת אנרגיה סינית שפשטה את הרגל - הקמפיין של ביידן הודה "מתנהלת חקירה נגד האנטר"

סיימון פרוקופץ מ-CNN דיווח ביום רביעי כי חקירת המיסים כנגד האנטר ביידן כוללת מתנה שניתנה לו בשנת 2017 על ידי יי ג'יאנמינג, מייסד חברת CEFC China Energy Co הסינית הידועה בקשריה העמוקים מאוד עם משפחת ביידן.

הודעות הדוא"ל שפורסמו על ידי ה"ניו יורק פוסט" מהמחשב הנייד של האנטר ביידן באוקטובר - הודעות אשר CNN התעלמה מהן בכוונה וכינתה כ"תיאוריות קונספירציה" - העלו כי האנטר ביידן היה מעורב במיזם משותף עם CEFC להקמת חברה חדשה שבה ישנן חשדות כבדות כי סגן הנשיא לשעבר ג'ו ביידן זכה ל-10% מנתח העסקה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שותפו העסקי לשעבר של האנטר ביידן, טוני בובולינסקי, אישר את העובדה שביידן האב היה מעורב עמוקות בסין - ואמר לטאקר קרלסון מפוקס ניוז כי הוא נבהל כשהאנטר ביידן החל לפעול כעורך הדין האישי של החברה הסינית שבהמשך פשטה את הרגל.

האנטר ביידן וצוות המעבר של ביידן-האריס הודו ביום חמישי כי האנטר נמצא ץלץ חקירתו של התובע האמריקני בדלאוור בגין מיסיו:

על פי הפרטים הידועים החקירה כנגד ביידן הבן החלה בשנת 2018, וכנראה הופסקה כדי לא לפגוע בסיכויי הבחירות של ביידן האב, והיא הייתה קשורה ישירות לעסקיו בסין.

החקירה הופסקה על ידי משרד המשפטים האמריקני.

פוקס ניוז מסרה כי החקירה נפרדת מחקירת הלבנת הון נוספת עליה דווח באוקטובר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE