הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
צפו בתיעוד החריג מלאס וגאס: גבר פרץ לנמל התעופה וטיפס על כנף המטוס רגע לפני ההמראה
טיסת אלסקה איירליינס עמדה להמריא לעבר פורטלנד כאשר הטייס הבחין בגבר בשנות ה-40 לחייו כשהוא מתקרב למטוס, מטפס על הכנף ונשאר שם במשך כ-45 דקות. האירוע הסתיים רק לאחר שהחשוד החליק ונפל מהכנף, והוא נפצע באורח קל בלבד ונעצר

תקרית משונה אירעה במהלך סוף השבוע בלאס וגאס, לאחר שאדם פרץ לשטח נמל התעופה הבינלאומי בעיר וטיפס על כנף של מטוס, שהיה אמור להמריא דקות ספורות לאחר מכן.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מתוך תיעוד האירוע בלאס וגאס במהלך הסופ"ש (צילום: טוויטר)

 

תחילת האירוע ביום שבת האחרון בסמוך לשעה 1:30 בצהריים, אז הטייס מסר את הדיווח הראשון: "הוא נערך להמראה כאשר הבחין בגבר שמתקדם במהירות לעבר כלי הטיס", נמסר מחברת התעופה אלסקה איירליינס.

בהמשך התברר כי החשוד הוא אלחנדרו קרלסון בן ה-41, והוא ככל הנראה הצליח לקפוץ מעל לגדר ההיקפית של נמל התעופה. 

בשלב מסוים, הנוסע הצליח לעלות על הכנף של המטוס, ונוסעים החלו לתעד כיצד הוא התקדם בזחילה לעבר קצה הכנף, שם ניסה לטפס על הכנפון קצה-כנף ללא הצלחה.

 

 

בתוך כמה דקות, מספר שוטרים עלו על הכנף וניסו לעצור את קרלסון, ששהה שם במשך קרוב ל-45 דקות, אולם הוא נפל אל הקרקע, נפצע ופונה לבית החולים.

במשטרה סבורים שקרלסון סובל מבעיות נפשיות, או לחילופין היה תחת השפעת אלכוהול או סמים, בעת האירוע, והוא צפוי לעמוד לדין בגין הסגת גבול.

לאחר התקרית, המטוס שב לשער העלייה כדי שמכונאים יבחנו האם נגרם נזק לכנף, וכעבור מספר שעות הטיסה המריאה לעבר יעדה - פורטלנד.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE