הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סולן להקת "קולדפליי" והשחקנית דקוטה ג'ונסון מאורסים?
לאחר שהשחקנית צולמה עם טבעת אמרלד עצומה על הקמיצה בידה השמאלית (היכן שנהוג לענוד טבעות אירוסין), הרשת החלה לגעוש בהשערות שהיא אכן מאורסת לבן זוגה המוזיקאי

הטבעת החדשה של דקוטה ג'ונסון עשויה לספר סיפור רציני למדי על סטטוס מערכת היחסים שלה. לאחר שתמונות של השחקנית עם הטבעת על אצבעה פורסמו במדורי הרכילות השונים, בזמן שטיילה בווסט הוליווד, התחילו המעריצים לתהות אם מדובר בכלל בטבעת האירוסין.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

אמנם לא מדובר בטבעת יהלום מסורתית, אבל אמרלד בהחלט נראה כמו בחירה אפשרית עבור ג'ונסון שידועה בסטייל הלא מתאמץ שלה. דקוטה ובן זוגה מזה זמן רב, כריס מרטין טרם הגיבו על השערות האירוסים, מה שמתאים לכך שהם שומרים על מערכת היחסים שלהם תחת מעטה של פרטיות. בחודש מרץ האחרון, השניים נהנו מערב דייט נדיר, בלוס אנג'לס. מאז, הם נראו במליבו ובהמפטונס גם כן.

 

 

דבר אחד בטוח, אשתו לשעבר של מרטין ואם ילדיו, השחקנית גווינית' פאלטרו מאוד אוהבת את בת הזוג החדשה. "אני אוהבת אותה", אמרה פאלטרו על ג'ונסון בראיון שערכה בפברואר עם מגזין "Harper's Bazaar". "אני מבינה איך זה יכול להיראות מוזר בגלל שזה סוג של לא קונבנציונלי. אבל אני חושבת, במקרה הזה, אחרי שעברתי על זה הלוך ושוב, אני פשוט מעריצה אותה. אני תמיד מתחילה לחשוב על סימן ה- 'גם' (&)–מה עוד אפשר להוסיף פנימה, במקום להיות נגד או להרגיש חוסר ביטחון מ-? יש כל כך הרבה מיץ בלצלול לתוך משהו כזה".

 

 

שמותיהם של דקוטה בת ה-31 וכריס בן ה-43, נקשרו רומנטית לראשונה ב-2017 – כמעט ארבע שנים לאחר שהוא וגווינית' הודיעו על הפרידה שלהן. לג'ונסון אין כל כוונה לדווח על מערכת היחסים שלה או על כל התפתחות שתתרחש. "אני לא הולכת לדבר על זה", אמרה למגזין "Tatler" כשנשאלה על מערכת היחסים ב-2018. "אבל אני מאוד מאושרת".

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE