הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חנינה דרמטית: טראמפ העניק לאיל הנדל"ן והמיליארדר היהודי צ'ארלס קושנר, אביו של חותנו ג'ארד, חנינה מיוחדת
הכל עובר במשפחה, איל הנדל"ן והמיליארדר היהודי צ'ארלס קושנר שהורשע בהעלמת מס, ובמתן עדות שקר לרשויות המס האמריקניות, ובילה בשל כך כשנתיים במאסר, קיבל חנינה מלאה מנשיא ארה"ב, בנוסף גם יועציו האישיים רוג'ר סטון ופול מנפורט ברשימה

24 שעות לאחר שדונלד טראמפ הודיע על 15 חנינות ביניהן אחת של עוזר הקמפיין הנשיאותי לשעבר ג'ורג' פאפאדופולוס, ושל חברי הקונגרס לשעבר דאנקן האנטר וכריס קולינס, הוציא הערב הנשיא הודעת חנינה שנייה ברצף, כשהפעם הוא נוקב בשמותיהם של מקורבים כמו איל ההון פול מנפורט והיועץ הפוליטי רוג'ר סטון, אך שהשם אולי הבולט מביניהם הוא זה של המיליארדר ואיל הנדל"ן היהודי צ'רלס קושנר, אביו של חתנו, והיועץ המיוחד לנשיא, ג'ארד קושנר.

הרשימה כוללת גם את אייק פרלמוטר, המנכ"ל היהודי של חברת 'מרוול' לשעבר וחבר במועדון Mar-a-Lago הפרטי של הנשיא בפאלם ביץ'.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בהודעת החנינה של קושנר נכתב:

"הנשיא טראמפ העניק חנינה מלאה לצ'ארלס קושנר. פרקליט ארצות-הברית לשעבר של מחוז יוטה, ברט טולמן, ויושב ראש האיחוד השמרני האמריקאי, מאט שלאפ, תומכים בחנינה של מר קושנר".

"מאז שריצה את עונשו בשנת 2006, הקדיש מר קושנר את הונו וזמנו לארגוני צדקה ולגורמים פילנתרופיים חשובים, כמו המרכז הרפואי סנט ברנבאס לשיתוק מוחין".

"רקורד זה של רפורמה וצדקה מאפיל על הרשעתו של מר קושנר וגזר הדין שקיבל למשך שנתיים בגין הכנת דו"חות מס כוזבים, תגמול עדים, והצהרת שווא בפני רשויות המס".

בחודש שעבר כזכור חנן טראמפ גם את הגנרל מייקל פלין, יועצו הראשון לביטחון לאומי שהורשע בעדות שקר ל-FBI.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE