הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כלכלן בכיר: "הקורונה היא סיפור כיסוי, האיפוס הגדול הוא דת חדשה של דילול אוכלוסיה דרך יצירת משבר כלכלי עולמי"
פרופ' אנטוני מולר הוא כלכלן בכיר אשר בראיון לחדשות Breitbart חושף את מה שהוא רואה כתכנית גלובליסטית לשליטה בבני אדם במדינות המערב - בינתיים את התקווה הוא תולה בבחירה מחדש של הנשיא טראמפ למרות שמדובר כרגע בתרחיש שהוא כנגד כל הסיכויים

פרופ' אנטוני מולר מגרמניה הוא פרופסור לכלכלה באוניברסיטה הפדרלית של סרג'יפה בברזיל אשר מזהיר כי "מגיפת" הקורונה משמשת כסיפור כיסוי על ידי האליטה הגלובליסטית להשמדת עסקים קטנים והאצת סדר עולמי חדש המבוסס על "שלטון מומחים, דת אקלים-ירוקה, ודילול אוכלוסיות אכזרי".

לדבריו, האליטה הגלובליסטית הזו - בהשראת הקמפיין 'בניית חזרה טוב יותר' של הפורום הכלכלי העולמי בדאבוס התובע 'מהפכה תעשייתית רביעית', ובעזרת אג'נדת האו"ם 2030 - מבקשים להרוג את העסקים הקטנים, יחד עם אלפי משרות אחרות, על ידי שמירה על כלכלות ברחבי העולם המערבי בנעילה כמעט ''קבועה", כך לפי פרופ' מולר.

"רוב האנשים עדיין לא שמו לב כי כרגע ממשלות יכולות להרשות לעצמן לתת להם סובסידיות ותשלומי רווחה. אבל השאלה היא: 'לכמה זמן?' אנחנו יודעים שהכסף הזה מסתיים ושהוא יסתיים בקרוב. לאחר מכן תראו אבטלה עצומה בכל רחבי אירופה כשמדינה אחת תוריד מדינה אחרת".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"המשבר הכלכלי הקרוב יהיה גרוע מכל מה שהעולם ראה בעבר מכיוון שכל המדינות בעולם המערבי ירוששו במקביל ולא יוכלו לעזור אחת לשנייה".

"אנו רואים את הרס הכלכלה בכל מדינות המערב - מארה"ב וקנדה ועד ניו זילנד ומערב אירופה. 2020 הייתה קטסטרופה גדולה בהתהוות. זה פשוט עדיין לא כאן אבל זה יהיה גרוע יותר - הרבה יותר גרוע - מוויימאר", אמר ברמיזה לגרמניה של שנות ה-20.

הייתה זו שקיעתה של רפובליקת וויימאר בגרמניה - תקופה של אבטלה גבוהה, מחסור והיפר-אינפלציה - שסייעו לעלייתו של היטלר.

אולם גרוע ככל שיהיה, המיתון הקרוב הולך להיות יותר גרוע מכיוון שהחברה היא יותר אטומית ופחות משפחתית ודתית.

"בווימאר עדיין היו לך חלקים גדולים מהאוכלוסייה שהיו דתיים - מה שנתן להם תחושה של קהילה ועזרה הדדית. היו להם גם משפחות חזקות. עכשיו מספרד עד אירלנד יש לך משקי בית בודדים, וזה יקשה על אנשים לשרוד הרבה יותר".

הגורם הנוסף שהופך את המיתון העתידי לייחודי הוא שמכיוון שכל העסקים הקטנים זוכים באופן שיטתי ובכוונה לכסף ממשלתי, לא יהיה שום דבר שיהפוך את החיים הרגילים לנסבלים.

"אנו יודעים, למשל, שארגנטינה עברה קריסות כלכליות. אבל הם תמיד היו שורדים מכיוון שתמיד היו עסקים קטנים - אתה יכול לתקן את המכונית שלך, ללכת לאיטליז לבשר, הברים ובתי הקפה נשארו פתוחים. עתה גם הברים ובתי הקפה יהיו סגורים".

זה לא קשור לנגיף רק, אומר פרופסור מולר שכן "המגיפה האמיתית תהיה ההשפעה של הנעילה".

"היה לנו טעם מקדים בשנת 2008. אתה זוכר את התמונות של שורות של אנשים שמחכים למשוך את המזומנים שלהם מהבנק? זה בהחלט יכול לקרות כי תהיה לך קריסת אשראי, אבטלה תגיע. לממשלה לא יהיו כספים. זו תהיה מגה אינפלציה או התכווצות גדולה".

"לא הנגיף עשה זאת. אלא הנעילה. רוב האנשים לא יכולים להבין את זה מכיוון שזה מעבר למה שאנחנו רגילים אליו.

התקווה המיידית הטובה ביותר, הוא אומר, הייתה אם דונלד טראמפ ייבחר מחדש.

"זה יסיים את הנעילה. תהיה התאוששות חזקה ומהירה. והאירופאים ילכו בעקבותיהם. "

לדבריו, אין לו שום הנאה להתריע מפני אסון.

"אני מקווה שזה לא יקרה. אני לא מנבא נבואות. אני רואה רק את ההשלכות של מה שקורה עכשיו עם נעילה, איך נראה העתיד".

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE