הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מכה ל"מאדאם של ג'פרי אפשטיין": גיליין מקסוול תישאר מאחורי סורג ובריח
בית המשפט בניו יורק דחה את בקשתה של מקסוול, שמואשמת בשידול נערות לקיום יחסי מין עם המיליארדר, והיא תישאר במעצר עד תום ההליכים נגדה. על אף שהציעה לשלם עשרות מיליוני דולרים ולהיות במעקב של אזיק אלקטרוני, השופטת קבעה שהנאשמת מסוגלת להשתמש בהונה והדרכונים הזרים כדי לברוח מארה"ב

בפעם השנייה בתוך כחצי שנה, בית המשפט הפדרלי בניו יורק דחה את בקשתה של גיליין מקסוול להשתחרר בערבות. כעת, מקסוול תישאר במעצר לאחר שהואשמה בסיוע לגייס קטינות כדי לקיים יחסי מין עם המיליארדר ג'פרי אפשטיין.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הצגת כתב האישום נגד מקסוול, מוקדם יותר השנה (צילום: Getty Images)

 

בדומה לפעם הראשונה שבה דחתה את הבקשה להשתחרר בערבות בחודש יולי, השופטת אליסון נתן מבית המשפט הפדרלי במנהטן ציינה כי מקסוול עלולה לברוח מהמדינה, בייחוד לאור כתב האישום החמור והעובדה שהיא עשירה ומחזיקה במספר דרכונים זרים.

כזכור, בשבועות האחרונים ביקשו עורכי דינה של מקסוול לאפשר לשחרר אותה בערבות, והם אף הסכימו לשלם יותר מ-22 מיליון דולר במזומן כדמי שחרור בערבות. בנוסף, מספר חברים ומקורבים למקסוול הבטיחו לשלם ערבויות נוספות. הם אף התחייבו להציב שומרים חמושים מחוץ לדירתה בניו יורק, והסכימו להצמיד לה אזיק אלקטרוני.

כאמור, בית המשפט לא התרשם מה"עסקה", והבקשה נדחתה על הסף - שלושה ימים בלבד לאחר שמקסוול חגגה את יום הולדתה ה-59 מאחורי סורג ובריח.

 

ביהמ"ש הפדרלי בניו יורק דחה את בקשתה להשתחרר בערבות (צילום: Getty Images)

 

במשרד התביעה הפדרלי חששו שמקסוול תשוחרר, והם הפצירו בשופטת שלא לאפשר את המהלך. בפסיקתה היא כתבה: "בית המשפט מצא כי תנאי השחרור בערבות שהוצעו ע"י הנאשמת אינם מוודאים שהיא תגיע לבית המשפט לדיונים הבאים. על אף שהנאשמת הציגה מספר טיעונים חדשים, אף אחד מהם אינו משנה את קביעת בית המשפט לפיה היא עלולה שלא להופיע לדיונים הבאים".

פחות משנה לאחר מותו של אפשטיין בבית הכלא במנהטן, רשויות החוק הפדרליות פשטו על ביתה של גיליין מקסוול ועצרו אותה. לפחות שלוש קורבנות שונות של אפשטיין האשימו אותה כמי שסרסרה וסייעה לשדלן לזנות ופעילות מינית הן עם אפשטיין עצמו.

מעבר לכך שהיא מואשמת בשידול של קטינות, מקסוול אף עומדת לדין בגין מסירת עדות שקר, לאחר ששיקרה בעדות במהלך תביעה שהוגשה ע"י אחת מקורבנותיו של אפשטיין.

אם לא יהיו הפתעות של הרגע האחרון, משפטה של מקסוול יחל בניו יורק בתחילת השנה הבאה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE