הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אסון מחוץ לישיבה בברוקלין: אחים בני 4 ו-6 נדרסו ע"י רכב הסעות
במשטרה סבורים כי האחים מסטטן איילנד ירדו מכלי הרכב שניות בודדות לפני שנדרסו, והנהג המשיך בנסיעתו לאחר שככל הנראה לא הבחין בפגיעה. מותו של האח הצעיר יותר נקבע בבית החולים, ואילו האח השני מאושפז במצב קשה בבית החולים

אירוע קשה התרחש הבוקר (שני) בניו יורק כאשר שני ילדים נדרסו מחוץ לישיבה בברוקלין, כך על פי המשטרה המקומית שהוסיפה שאחד הילדים מת מפצעיו והשני נפצע באורח קשה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת התאונה, הבוקר בברוקלין

 

האירוע התרחש בסביבות השעה 9:20 (שעון מקומי) בכניסה לישיבה קטנה בשכונת בנסונהרסט ברובע. חוקרי המשטרה עדיין מנסים להבין בדיוק כיצד התרחש האסון, אולם החקירה הראשונית מעלה חשד שהקורבנות נפגעו מרכב ההסעות הפרטי שזה עתה הוריד אותם בישיבה.

במשטרה טרם מסרו את שמותיהם של הילדים, אולם לפי הדיווחים מדובר באחים בני 6 ו-4 המתגוררים בסטטן איילנד ולומדים בישיבה בברוקלין. לאחר האירוע הקשה הבוקר, השניים פונו באמבולנס למרכז הרפואי מיימונידס ברובע, אולם לרופאים לא נותרה ברירה מלבד לקבוע את מותו של האח הצעיר. האח השני מאושפז במצב קשה, אך יציב.

עוד אמרו במשטרה כי נהג רכב ההסעות, גבר בשנות ה-50 לחייו, עזב את זירת התאונה - ככל הנראה מכיוון שכלל לא הבחין בפגיעה בילדים. הוא שב לישיבה לאחר שהנהלת המקום התקשרה אליו וסיפרה על התקרית הקטלנית.

 

 

נסיבות הדריסה עדיין נחקרות, ובשלב זה לא ברור אם הנהג הפוגע יועמד לדין בעקבות האירוע הקשה.

 

זירת התאונה, הבוקר בברוקלין

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE