הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סיוט סמוך ללאס וגאס: צעירה נחטפה מביתה, אולצה לעבוד בכפייה ונכלאה מאחורי סורגים במשך קרוב לשנה
המשטרה בדרום נבאדה הצליחה לחלץ את הצעירה בשבוע שעבר, עשרה חודשים לאחר שנחטפה מבית משפחתה בלאס וגאס. החילוץ התאפשר בזכות הודעה ששלחה בפייסבוק לאמה, בה תיארה את המקום שב הוחזקה. המצוד אחר שני החשודים, גבר ואישה, נמשך

רשויות החוק בדרום נבאדה מחפשות אחר גבר ואישה שלפי החשד חטפו צעירה והחזיקו אותה בבית באזור כנגד רצונה במשך חודשים ארוכים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המבנה בפראמפ שבו הצעירה הוחזקה במשך תשעה חודשים (צילום: משרד השריף במחוז ניי)

 

במשרד השריף של מחוז ניי (Nye) הוסבר כי הצעירה חולצה ביום שישי האחרון, הראשון בינואר, מבית בעיירה פראמפ (Pahrump) הנמצאת כ-75 ק"מ מערבית ללאס וגאס, בסמוך לגבול עם קליפורניה.

בהודעת משרד השריף נמסר כי החילוץ התאפשר בזכות שיתוף פעולה מוצלח עם משטרת לאס וגאס, העיר שממנה הצעירה נחטפה. ראוי לציין כי שמה או גילה של הצעירה לא פורסם, אך במשרד השריף כינו אותה כ"בגירה" בלבד.

עוד לפני הפשיטה על הבית בפראמפ ביום הראשון של השנה החדשה, רשויות החוק התקשו לאתר את הנעדרת במהלך החודשיים שעברו מאז שדווח על חטיפתה. למעשה, התפנית הגיעה באותו יום שישי, שעות ספורות לפני ששוטרים משרד השריף הגיעו לבית.

 

 

אמה של הנעדרת סיפרה שקיבלה הודעה מבתה בפייסבוק, בה היא מסרה תיאור של המקום שבו היא הוחזקה. במשרד השריף לא הסכימו לומר האם המידע שהיא מסרה הוביל לאיתור הבית, או שמא התבצעה חקירה דיגיטלית שחשפה את כתובת ה-IP שממנה ההודעה נשלחה.

 

 

לכאן או לכאן, בתוך שעות ספורות השוטרים הגיעו לבית ומצאו את הצעירה, ואז נחשפה סדרת העינויים וההתעללות שהיא עברה.

בראש ובראשונה, הסתבר שהיא נחטפה בחודש מרץ אשתקד ונלקחה לבית בפראמפ, שם אולצה לעבוד בכפייה במשך תשעה חודשים. במהרה רשויות החוק זיהו את שני החשודים בחטיפה, קית' הולמן בן ה-49 וקריסטין פאפ (Pfaff) בת ה-36.

 

המשטרה מחפשת אחר הולמן ופאפ בחשד למעורבות בחטיפה ובהחזקת הצעירה כנגד רצונה (צילום: משרד השריף במחוז ניי)

 

השוטרים סבורים שחטיפת הצעירה לא הייתה הפעם הראשונה שבה היא נפגשה עם החוטפים, שכן לפי החשד בשנת 2018 היא הותקפה מינית ע"י הולמן.

עוד עולה מהחקירה שהולמן ופאפ נהגו להגיע ללאס וגאס מספר פעמים בשבוע, וכאשר הם עשו זאת הם נעלו את הצעירה בחדר עם מעט מזון ומים. בבניין שבה היא הוחזקה נמצאו סורגים ודלת פלדה, ובמתחם נמצאו מצלמות אבטחה וחיישני תנועה.

כאמור, החיפושים אחר הולמן ופאפ נמשכים גם היום, וכאשר הם ייעצרו הם יעמדו לדין בגין חטיפה, כליאת שווא, עבדות בכפייה וקשירת קשר לביצוע פשע.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE