הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מצפים לטקס הגראמי? הודעה רשמית שיצאה ממארגני הטקס משנה את התמונה
שיבוש נוסף בתוכניות של תעשיית הבידור: טקס פרסי המוסיקה האמריקאי צפוי להידחות לחודש מרץ בעקבות העלייה המדאיגה בנתוני התחלואה בקורונה בלוס אנג'לס

לצד דחיית צילומים של סדרות רבות בהוליווד (שלדון הצעיר, פשע אמריקאי, לוציפר ועוד) נציגי האקדמיה האמריקאית למוסיקה הודיעו באופן רשמי על דחיית טקס הגראמי, אשר היה אמור להתקיים בסוף החודש הזה. נכון לעכשיו, הטקס צפוי להתקיים ב-14 במרץ. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


טקס פרסי הגראמי בשנה שעברה

 

אחד הטקסים הנוצצים והמפוארים ביותר לו רבים מצפים, אותו צפוי להגיש טרוור נואה, מגיש ״הדיילי שואו״, אמור היה להתקיים במתכונת מעט שונה מהרגיל, כאשר התוכנית הייתה לשלב צילום של מרחבים פתוחים ברחבי לוס אנג׳לס. אלא שלקורונה תוכניות משל עצמה. התחלואה בעיר, ביחד עם ההגבלות החדשות, לגמרי הצליחו לבטל, או לכל הפחות לדחות את כל החגיגה. 

 

הודעה רשמית יצאה ממארגני טקס פרסי הגראמי בה הם אומרים: ״מצב הקורונה בלוס אנג'לס נמצא במגמת החמרה, תפוסה מלאה בבתי חולים ומחלקות טיפול נמרץ, לצד הידוק ההגבלות וההנחיות החדשות, נאלצנו להגיע להחלטה על דחיית הטקס. אנו מאמינים כי הדבר החשוב ביותר הוא הבריאות והבטיחות של חברי קהילת המוסיקה, ושל כל מי שאחראי על הפקת הטקס״. 

 

גם טקס גלובוס הזהב נדחה לכל הפחות לסוף פברואר, לצד טקס האוסקר שאף הוא נדחה אי שם לסוף אפריל. אפשר לומר כי שינויים נוספים יכולים להתרחש בכל עת, כאשר עוד לא ברור האם הטקסים אכן צפויים להתקיים באופן חד משמעי, ובאיזו מתכונת. גם טקס פרסי טוני, של עולם התיאטרון, אשר היה צריך להתקיים ביוני האחרון, התבטל, ולא ברור האם הוא עתיד להתקיים. 

 

אין ספק כי הקורונה גובה מחיר כבד בתעשיית המוסיקה, הקולנוע ובכלל בעולם התרבות, כאשר נתוני התחלואה בלוס אנג'לס מדאיגים במיוחד: רק השבוע מספר המתים מהנגיף הגיע ליותר מ-11,000 בני אדם, מה שהופך אותה למוקד החמור ביותר בארצות הברית כרגע. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE