הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
יום שחור לדמוקרטיה: חשבונו של הנשיא טראמפ נמחק מטוויטר לצמיתות
88.7 מיליון העוקבים של נשיא ארה"ב חסומים מלקבל גישה לחשבונו, טוויטר הודיעה כי היא עושה זאת למען שלום הציבור, ובתוך כך נראה כי ההשעיה תישאר בתורף גם לאחר חודש ינואר

נשיא ארה"ב הושעה מהרשת החברתית טוויטר. ונראה עתה כי מדובר בהשעיה לכל החיים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

(צילום: Opinino juris)

 

מוקדם יותר היום קדמה להחלטה הקיצונית החלטה של טוויטר להשעות מספר חשבונות משתמשים של שמרנים וריאקציונרים אחרים, ביניהם את חשבונו של הגנרל מייקל פלין היועץ לביטחון לאומי לשעבר של ארה"ב, עורכת הדין סידני פאוול שייצגה את הנשיא במספר ערעורים אם כי לא באופן רשמי, וכוכב הטוויטר RON אשר עבד בצמוד עם פאוול במספר נושאים ונהג לצייץ באופן קבוע בחודשים האחרונים עדכונים לגבי סיכויי הנשיא.

כידוע, לפני מספר חודשים הנשיא ביקש מהסנאט והקונגרס לאשר לבחינה מחדש את סעיף 230, המגן על ענקיות הטק מסנקציות כלשהן, ומקנה להן מעמד כמעט אבסולוטי לפעול - אך הסנאט הרפובליקני והקונגרס הדמוקרטי, דחו את הצעתו של הנשיא. 

מאז ה-3 בנובמבר, ואף מעט לפני כן, טוויטר נהגה לסמן את חשבונו של טראמפ, לפגוע בחשיפתו, ואף לסמן פוסטים של הנשיא הטוענים להונאת בחירות כ"לא נכונים", ולרשום אזהרות מתחת להם.

מטוויטר נמסר בהודעה מיוחדת כי הנשיא טרארמפ הפר את תנאי השימוש של הרשת החברתית, וכי לאור המצב הנפיץ בוושגינטון הבירה, ואירועי השבוע האחרון "המזעזעים", כדבריהם וכדי למנוע סכנה עתידית לשלום הציבור הם בחרו לחסום את חשבון הנשיא לצמיתות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE