הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קשר השתיקה של התקשורת נחשף: לו ה-FBI היה מטפל בטענות לזיופים בנמרצות בה טיפל במתפרעי הקונגרס, לא היו מהומות
שוב אותו הצליל (דממה), שוב אותו הטעם (חמוץ), מצד התקשורת הישראלית הממשיכה למעול בתפקידה - ככה זה כשאין לפרשנים דוברי העברית מוח משל עצמם...

בתוך פחות משבוע ראינו שבעצם כל מתפרע שנתפס בעדשת המצלמה מספיק זמן במהלך מהומות הקונגרס נעצר בידי ה-FBI. 

למעשה, בעוד צילומים מעוררי תמיהה מליל הבחירות שצולמו בכל מיני מיקומים ברחבי ארה"ב זכו להתעלמות, נראה שהפעם ה-FBI מיהר לפעולה.

המזוודות בג'ורג'יה, והמשאיות במישיגן לא הטרידו את ראשי ארגון הביון הגדול בארה"ב (לצד ה-NSA) כמו המתפרעים בקונגרס - אף שבשני המקרים מדובר בפורעי חוק שתועדו בעדשת המצלמה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

(צילום: ויקיפדיה / AP / Georgetown Security Studies)

עכשיו מכיוון שבשונה מיתר הכותבים הישראלים, אינני שמרן (מתלונן מקצועי) אלא ליברל-קלאסי או ריאקציונר בעל ערכים שמרנים, איני מבקש לנגן את מנגינת ה"להם מותר" המשעממת למוות, כיתר שמרני ישראל המשמימים שאין להם שום רעיון מעניין להציע.

מה שכן, אבקש להבהיר לקורא העברי שה-FBI הוא אחד הארגונים המושחתים בארה"ב, ולתהות מדוע התקשורת העברית לא מדברת על כך.

נתחיל בראש ה-FBI כריסטופר ריי, (שבעצמו עבד עבור חברת גז רוסית) שדחה כל חקירה בנוגע להתערבות זרה בבחירות 2020; מיאן לשתף פעולה עם דו"ח דוראהם (שנועד לחקור את יחס ארגונו לנשיא בשנים 2016-2018); סירב לצאת בהצהרה לגבי קודמו בתפקיד ג'יימס קומי שהורה לרגל אחר הנשיא באמצעות צווי ביהמ"ש שנתפרו באמצעות מסמכים מפוקפקים שהגיעו ממטה המפלגה הדמוקרטית (תודה לרטקליף על החשיפה); החזיק בידיו במשך חצי שנה העתקים מהמחשב הנייד של האנטר ביידן מבלי לדווח על כך לאיש; והדובדבן שבקצפת, אותו ראש FBI ידע על קשרי משפחת ביידן לחברות אנרגיה סיניות שעוררו את חשדות מס הכנסה כי בוצעה הלבנת הון מצד אנשי משפחת ביידן (זוכרים שהוכרז על חקירה לפני חודש?) אך חיכה עם חשיפת המידע לציבור עד לאחר הבחירות למרות המידע שהיה ברשותו כבר בתחילת הקיץ הקודם לכל הפחות. 

עכשיו זה רק הפרטים שאני זורק כרגע מזיכרוני... אני בטוח שיש הרבה דברים שהשמטתי (מוזמנים לשלוח במייל).

עכשיו, אני יודע שה-FBI הוא חלק מהחבר'ה הטובים, אני יודע שהפרשנים הישראלים כטל שניידר, או נדב איל לא רוצים לדבר על האמת. 

וגם פרשנים בעלי מושג רב יותר (קרולין גליק) לא ממש מתלהבים לשוחח על הנושא הרגיש וכי למעשה מלבד מגדי טאוב וגלעד צוויק התקשורת הישראלית היא מנזר שתקנים המסרב להכיר באמיתה אחת מאוד פשוטה - ה-FBI הוא ארגון שלא משנה כמה שלדים צצים מתוך ארונו - הוא זוכה להגנה מירבית - קצת מפחיד בידיעה שבכל זאת מדובר במשטרה חשאית.

הסיבה שהתקשורת הישראלית מתנהגת כך היא שבנושא ארה"ב היא מעולם לא עיצבה עמדה משל עצמה.

השניידרים והאילים הם חקיינים העוקבים אחר עניני התדמית והשפה המתרחשים מעבר לים. אין להם פרספקטיבת עומק עצמאית להיסטוריה הפוליטית, הכלכלית או הביטחונית של ארה"ב. 

לכן הם יכולים להתעלם מהנושא, או לחשוב בצורה בינארית (ומאוד לא אמריקנית) על ארגון הביון המרכזי של מדינת העומק.

ארגון החוקר חבל תלייה שביים כוכב מרוצים אפרו-אמריקאי נערץ באחוזתו (בשביל תשומת לב), אך שלא חקר את מספר מקרי החשדות הגדול בתולדות ארה"ב לזיופי בחירות - הוא ארגון שהינו חביב התקשורת הישראלית הממסדית. 

זה אומר דבר-מה על רמת אמינות אנשי התקשורת הללו - 0.

לתגובות: [email protected]

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE