הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
צפו בתיעוד המזעזע מגבעת הקפיטול: מתפרע זורק מטף לעבר שוטר וגורם למותו
סרטון שצולם מחוץ לבניין הקונגרס פורסם במהלך השבוע וחושף את הרגעים שבהם שוטר, ככל הנראה בריאן סיקניק שמת מפצעיו ביום חמישי, נפגע בראשו מהמטף שנזרק לעברו. חוקרי המשטרה ממשיכים לבחון את התיעוד ומנסים לזהות את החשודים

סרטון שפורסם ברשתות החברתיות במהלך סוף השבוע תיעד את הרגע שבו אחד מתומכי הנשיא טראמפ זרק מטף לעבר שוטר, פגיעה שבהמשך גרמה למותו של אותו שוטר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מתוך הסרטון שפורסם במהלך סוף השבוע (צילום: טוויטר)

 

הסרטון צולם בסביבות השעה 2:30 בצהריים ביום רביעי, בעת ששוטרי משטרת הקפיטול ניסו למנוע את כניסת המתפרעים לבניין הקונגרס. 

בשלב מסוים ניתן לראות את אחד המתפרעים כשהוא משליך את המטף לעבר קבוצת שוטרים, והמטף פוגע בראשו של אחד השוטרים. 

 

 

כזכור, שוטר משטרת הקפיטול בריאן סיקניק נפצע באורח אנוש לאחר שהמתפרעים תקפו אותו בעזרת מטף כיבוי אש. סיקניק בן ה-42, תושב ניו ג'רזי אשר שירת בעבר במשמר הלאומי, הלך לעולמו בסביבות השעה 9:30 בלילה ביום חמישי, כ-30 שעות לאחר המהומות של תומכי הנשיא.

בהודעת משטרת הקפיטול מיום שישי הוסבר כי סיקניק הגן בגופו על הכניסה למליאת בית הנבחרים, והוא הצליח לחזור למשרדי המשטרה בתוך גבעת הקפיטול בכוחות עצמו, לפני שהתמוטט ופונה לבית החולים.

במשרד התביעה הפדרלי סיפרו כי נפתחה חקירה בחשד לרצח, ובכוונתם לעבור על מאות שעות של צילומי אבטחה מתוך בניין הקפיטול, וזאת במטרה לזהות ולעצור את האחראים למותו של השוטר. יתכן שהסרטון שפורסם בסוף שבוע יסייע בתהליך הזיהוי על אף שקשה לראות את פניו של האיש שזרוק את המטף.

 

בריאן סיקניק, השוטר שנהרג במהומות של תומכי טראמפ (צילום: רויטרס / משטרת הקפיטול)

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE