הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כמעט שני עשורים אחרי שירדה מהמסך ״סקס והעיר הגדולה״ חוזרת וצפויה להתחיל כבר באביב הקרוב
החדשות הטובות: הסדרה האהובה ביותר בכל הזמנים חוזרת לעונה חד פעמית, בת עשרה פרקים בלבד. החדשות הפחות טובות: סמנתה לא הולכת לככב בסדרה

רשת הסטרימינג HBO מקס הודיעה באופן רישמי כי כבר באביב הקרוב, אנו צפויים לראות על המסך המשך של הסדרה האהובה ״סקס והעיר הגדולה״, עם שם חדש, ללא סמנתה. קים קטרל, אשר מגלמת את אחת הדמויות הצבעוניות והפרועות בסדרה, הודיעה כי היא לא מעוניינת להמשיך לגלם את סמנתה בעונה החדשה. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מתוך ״סקס והעיר הגדולה״

 

כאמור, הסדרה תעלה בשם חדש לגמרי, והוא: "And Just Like That״. מדובר על אחד מהמשפטים המוכרים ביותר של דמותה של קארי בראדשו, אותה כמובן מגלמת השחקנית שרה ג'סיקה פרקר. העלילה, בדומה ל״סקס והעיר הגדולה״ תעסוק בחייהן של שלושת הנשים בעיר, אשר נמצאות במקרה הזה, בשנות החמישים לחייהן. 

כוכבות הסדרה, סינתיה ניקסון, שרה ג'סיקה פרקר, וקריסטין דייויס הודיעו באופן רישמי על הבשורה המשמחת ברשתות החברתיות, כאשר פרסמו סרטון קצר ובו מגוון תמונות מניו יורק, כאשר ברגע ניתן לשמוע את בראדשו מדברת, ורומזת בעדינות כי הסדרה צפויה לחזור, ובקרוב. 

״סקס והעיר הגדולה״ שודרה בטלווזיה במשך כ-6 עונות, בין השנים 1998 ועד 2004. הסדרה זכתה לשני סרטי קולנוע מצליחים במיוחד, הראשון יצא בשנת 2008, והשני בשנת 2010. לאחר צאת הסרט השני, היו שמועות כי התסריט לסרט השלישי כבר נכתב, ורק מחכה לאישור סופי. 

הסרט השלישי, כידוע, לא יצא בסוף, זאת בעקבות השחקנית קים קטרל, אשר מגלמת את סמנתה, וסירבה להמשיך ולקחת חלק בסרטים, או בסדרה. קטרל אמרה כי מדובר על פרק בחייה אשר צריך להסתיים, וכי היא לא מעוניינת להמשיך ולקחת חלק. 

בתקשורת, לעומת זאת, דיווחים רבים סיפרו כי הסיבה לכך שקטרל החליטה לא להמשיך הייתה בעקבות מערכת יחסים סבוכה במיוחד בינה לבין כוכבת הסדרה, שרה ג'סיקה פרקר. 

עושה רושם כי הסדרה החדשה תאלץ להתמודד עם אתגרים רבים, כאשר המרכזי ביניהם הוא ללא ספק היעדרותה של סמנתה. ישנן כבר השערות רבות בנושא, חלק טוענים כי ייתכן והתסריטאים ״יהרגו״ את דמותה של סמנתה, וחלק אחר טוען כי אולי ימצאו שחקנית אחרת, דומה במיוחד לסמנתה. 

אתגר נוסף הוא התמודדות הסדרה עם עולם חדש, עולם אחר. עידן הפוליטיקלי קורקט, אשר היה פחות נוכח בשנות התשעים המאוחרות. כידוע, הסדרה המקורית עוסקת לא מעט ביחסי מין, בדיחות גסות, לעיתים גזעניות, אשר באווירה המקובלת היום, פשוט לא יעברו מסך. 

בנוסף, בסדרה המקורית, לא היה ניתן לראות גיוון אתני בליהוק. רובם המוחלט של השחקנים היו אמריקאים לבנים. האם כיום בחירה כזו יכולה להתקבל? או שהיא תגרוף תגובות חריפות משני הצדדים? 

אתגר נוסף ושלישי הוא העובדה כי הגיבורות כיום הן נשים נשואות, ושתיים אף אמהות. האם העלילה צפויה להיבנות סביב מציאות זו? או שמתוכנן טוויסט מעניין בעלילה?  בתסריט של הסרט השלישי שהיה עתיד לצאת, אך כאמור, כשל, קו העלילה התחיל עם מותו של מיסטר ביג, כאשר קארי מנסה לפתוח פרק חדש בחייה, בתור גרושה ואלמנה בעת ובעונה אחת. 

הצילומים צפויים להתחיל כבר תוך מספר חודשים, כאשר מייקל פטריק, המפיק המיתולוגי של הסדרה נכנס בחזרה לתפקידו, יחד עם שלושת השחקניות האהובות, אשר יקבלו קרדיט של מפיקות. אין ספק כי מדובר על בשורה של ממש עבור אוהדי הסדרה המיתולוגית, כאשר כיום, גם נשים צעירות ונערות, מכירות את ״סקס והעיר הגדולה״. 

כמובן שאי אפשר שלא להזכיר את ״בנות״ בהקשר הזה, אשר לגמרי מתפקדת כ״סקס והעיר הגדולה״ של העת הנוכחית, של העידן המודרני. של שנות האלפיים, וניכר כי שואבת לא מעט השראה מהסדרה הבלתי נשכחת והאהובה. 


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE