הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מושל ניו יורק הכריז: מיליוני תושבים נוספים זכאים להתחסן נגד קורונה
המושל קואומו הסביר שהחל מהיום, גם בני 65 ומעלה יוכלו לקבל את החיסון נגד הנגיף, לא רק בני 75 ומעלה כפי שנקבע עד כה. בנוסף, גם צעירים הסובלים מבעיות במערכת החיסון יהיו זכאים. עם זאת, המושל סבור שבמהרה הביקשו יעלה על ההיצע, שכן המדינה מקבלת רק כ-300 אלף מנות מדי שבוע, וזאת בהשוואה לשבעה מיליון זכאים חדשים

מדינת ניו יורק מיישרת קו עם המלצת רשויות הבריאות הפדרליות, וכעת כלל התושבים בני 65 ומעלה יכולים לקבל את החיסון נגד נגיף הקורונה, כך הודיע הבוקר (שלישי) המושל קואומו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


תושבי ניו יורק מגיעים לברונקס כדי להתחסן, מוקדם יותר השבוע (צילום: Getty Images)

 

עד כה, ניו יורק התרכזה בחלוקת החיסונים לבני 75 ומעלה, לצד עובדים במערכת הבריאות. המושל הסביר שהוא מקבל את המלצת המרכזים לבקרת מחלות ומניעתן (CDC), אך בו בזמן ביקר את המדיניות ואמר שהיא תגרום לכך שהביקוש יעלה על ההיצע.

קואומו, שהוסיף שגם צעירים מתחת לגיל 65 אשר סובלים מבעיות במערכת החיסון יוכלו לקבל את החיסון נגד קורונה, הסביר שהמהלך יביא לכך שקרוב לשבעה מיליון תושבים יהיו זכאים להתחסן, וזאת בהשוואה ל-300 אלף מנות של החיסון שמגיעות לניו יורק מדי שבוע.

 

 

"אנחנו מקבלים את ההמלצה הפדרלית, אני לא רוצה שאיש מהתושבים יחשוב שאנחנו לא עושים הכל כדי שהם יהיו זכאים לקבל את החיסון. מדובר בתקופה לא פשוטה, אבל אני רוצה שכולם יישארו רגועים", הסביר המושל והוסיף, "הבעיה היא שאנחנו מקבלים את מנות החיסון בטפטוף, וזה בהחלט פוגע ביכולת שלנו לחסן תושבים".

קואומו אף קרא לנשיא הנבחר ביידן לחתום על צו נשיאותי להגברת קצת הייצור של החיסונים עם כניסתו לבית הלבן ביום רביעי הבא. "עד אז נסתדר עם מה שיש וננסה להוציא את המיטב מהמצב", סיכם המושל.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE