הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מכורים לאקשן? דרמת הפשע ״לופן״ מבית היוצר של נטפליקס היא לגמרי מה שאתם מחפשים
סדרת המתח החדשה המבוססת על סדרת הספרים המפורסמת זמינה כעת לצפייה בנטפליקס, עם צילומים עוצרי נשימה של צרפת, ובכיכובו של השחקן המוערך עומאר סי (מחוברים לחיים)

לפני שאתם ממהרים להכין משהו לאכול, להתיישב על הספה, לפתוח נטפליקס ולהתחיל במרתון פרקים, כדאי שתדעו, נכון לרגע זה קיימים חמישה פרקים בלבד מתוך הסדרה (הכוללת עשרה פרקים). דרמת הפשע ״לופן״ היא סדרה חדשה לגמרי, שעלתה רק בסוף השבוע האחרון, ומאז מצליחה לסחוף את אוהבי הז'אנר, ואפילו את מי שלא מאוד בענייני מתח ודרמה. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


עומאר, מתוך הסדרה

ארסן לופן הינה גיבור הרומנים והסיפורים הקצרים של הסופר הצרפתי מוריס לבלאן. לופן נחשב לשרלוק הולמס הצרפתי, כאשר דמותו נוצרה אי שם בתחילת המאה על ידי הסופר. בשונה מהבריטים, לופן הוא רחוק מלהיות גבר קר מזג ומחושב, להפך. דמותו מתאפיינת כטובת לב, שרמנטית ונוגעת ללב. 

לאורך הסדרה, תוכלו להתרפק על החוויות וההרפתקאות שהגיבור עובר, שחלקן מונעות באופן רב מתוך אינטרס רגשי וכנה.  עומאר סי, המוכר לכולנו מתוך הסרט המופלא והמרגש ״מחוברים לחיים״, וכזכור, הסרט אשר גרם לפריצתו, מגלם את אסאן דיופ, בן למהגר אשר הגיע לפריז, ומאז מנסה להתקיים ולשמור על כבודו. 

כזכור, עומאר סי הפך לשחקן מוערך ומפורסם לאחר תפקידו בסרט ״מחוברים לחיים״. הסרט זכה להצלחה יוצאת דופן, כאשר צפו בו למעלה מ-19 מיליון צופים ברחבי העולם. כמו כן, הסרט הוכתר כסרט המצליח ביותר בצרפת לשנת 2011. 

עומאר סי אף זכה על תפקידו בסרט (כשהוא מגלם את עבדל יסמין סלו, המתפקד כמטפל ביתי עבור אריסטוקרט עשיר אשר עבר תאונת מצנח ונשאר משותק בכל גופו) בפרסים רבים: פרס גלובוס הקריסטל, פרס השחקן הטוב ביותר (בפסטיבל הסרטים בטוקיו), ובפרס סזאר לשחקן הטוב ביותר לשנת 2012. 

אביו של אסאן, עובר ניצול על ידי המעסיק שלו, שהוא במקרה, אביה של אחת מן המשפחות העשירות והמיוחסות ביותר בפריז. הוא מואשם בגניבת מחרוזת יקרה ועתיקה, פשע שהוא לא ביצע, ובכל זאת הוא נאסר, ומחליט להתאבד בתא שלו, בבית הסוהר. 

אחד מהדברים היחידים שהשאיר לבנו היה עותק של אחד מספריו של ארסן לופן, אותו הוא קרא שוב ושוב, עד שיכל לשנן הכל בעל פה. לאורך הסדרה, הוא משתמש בכל אשר למד, בשביל מטרה חשובה אחת: להוכיח שאביו הינו חף מפשע, ולנסות לנקום באותם אנשים שהובילו להתאבדותו. 

היכולת המרשימה של הסדרה לשלב בין עולם פנימי עשיר, עגול ורגשי, לבין נרטיב פשע חכם הופך אותה לממכרת. ״לופן״ מצליחה לשחק בכמה עולמות, כאשר זה מתחיל בכך שאת גיבור הסדרה, אייקון צרפתי נודע, מגלם שחקן שחור, וממשיך ליחסים מורכבים ובין גזעיים. 

בנוסף, הסדרה מצליחה לספק גם אסתטיקה, יופי ועונג הן בצילומים המרשימים והן בבימוי יוצא דופן, אשר מתעדים את כישרונו של הגיבור להערים על אנשי החוק ולהשיג את מטרתו. כל פרק בסדרה עומד בפני עצמו, ומספר סיפור קטן, פנימי ומרתק, שמצליח לקדם את העלילה אל עבר המטרה הסופית- חשיפת האמת. 

״לופן״ לא שואפת להציג גיבור נטול פגמים, כאשר לאורך העלילה ניתן לראות כי האובססיה של דיופ באה פעמים רבות על חשבון חייו וחיי המשפחה שלו, ובכל זאת, הוא לא מצליח להרפות. עומאר סי מצליח, בשנית, להנגיש ולגלם דמות בעלת עומק רגשי רחב ומורכב, מלאת קסם אישי, כריזמה ואמפתיה. בשילוב עם עריכה חכמה ועדינה, דיאלוגים מעולים, ודרמה אמיתית, אין ספק כי ״לופן״ היא סדרת הפשע הבאה שאתם צריכים לצפות בה. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE