הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כל האמת: ויקטוריה בקהאם חושפת מדוע פרשה מהספייס גירלז
אחרי סיבוב הופעות מצליח של האיחוד המרגש אליו החליטה לא להצטרף, ויקטוריה בקהאם חושפת בפעם הראשונה מדוע פרשה מלהקת הבנות המצליחה "ספייס גירלז"

שנתיים חלפו מאז האיחוד המרגש של להקת הבנות ״ספייס גירלז״. מאז העולם כולו עסוק בנגיף הקורונה, ונראה כי אין באופק איחודים מרגשים עתידיים. אין ספק כי זה היה רגע מחולל עבור המעריצים של להקת הבנות, כאשר אחרי עשרים שנה, החליטו לחזור לבמה לאיחוד קצרצר ונוצץ. לויקטוריה בקהאם, לעומת זאת, היו תוכניות משלה. היא לא תיכננה להצטרף לאיחוד ולחזור לאור הזרקוקים. עם זאת, כזכור, למרות חסרונה של הכוכבת, הכרטיסים למופעי האיחוד אזלו במהירות, והמופע נחל הצלחה אדירה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בקהאם

לאחרונה, מגזין ווג ביקש מויקטוריה בקשה מיוחדת במינה: לכתוב מכתב לויקטוריה העתידית. במסגרת המכתב הזה, חשפה ויקטוריה פרטים אישיים רבים, וגם את הסיבה בגינה קיבלה תובנה על חייה, אשר גרמה לה להגיע להחלטה לפרוש מלהקת הבנות המצליחה ״ספייס גירלז״. בקהאם (46), כתבה כי בזמן שהייתה בהופעה של הזמר אלטון ג׳ון, שהוא גם חבר קרוב, היא הבינה כי העתיד שלה לא נמצא בתעשיית המוסיקה, והחליטה כי עליה לחשב מסלול מחדש, ולמצוא כיוון חדש. 

היא כותבת במכתב: ״זוכרת איך ראית את ג׳ון בהופעה על הבמה בלאס ואגס? הוא שר כאילו זו הפעם הראשונה שלו, אז הבנת שזה כמו חמצן בשבילו. זה היה רגע ששינה את הכל. רגע בו הבנת שריקוד ושירה הם רק כייף. לא חמצן. זו לא התשוקה שלך. כבר באותו יום, הבנת כי את צריכה להתחיל במסע למצוא את חלומך החדש. זה היה הרגע בו החלטת לסיים עם ספייס גירלז״. 

מאז פרשה מהלקה, ויקטוריה בקהאם לגמרי הצליחה למצוא את היעוד שלה, והוא כמובן, אופנה. הכוכבת פתחה ליין משלה, אהוב ומצליח במיוחד. עוד הוסיפה באותו המכתב למגזין ״ווג״: ״מצאת את התשוקה שלך בעולם הביוטי והאופנה. מה עתיד לבוא? אני מתה לגלות״. 

ספייס גירלז

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE