הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בתו של כוכב ״מהיר ועצבני״ מדו ווקר קוטפת קמפיין ראשון למותג אופנה מוביל
בשעה טובה בתו של השחקן פול ווקר מתחילה לבסס את מעמדה בתעשייה, כשהיא צפויה להוביל קמפיין אופנה ראשון והיא מוקירה על כך תודה ברשת החברתית

בתו של השחקן המנוח והכוכב של סדרת הסרטים מהיר ועצבני פול ווקר בקמפיין ראשון בקריירה. הכוכבת הצעירה צפויה לדגמן עבור מותג האופנה פרואנזה שולר. הדוגמנית מיהרה לפרסם פוסט ברשת החברתית בו היא כותבת שהיא אסירת תודה, והוסיפה כמה תודות אישיות

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מדו ווקר 

אמנם מדו עוד רחוקה מלהיות אושיית אינסטגרם, או דוגמנית מוכרת, אך ללא ספק הפוטנציאל קיים, והנה, היא עושה את דריסת הרגל הראשונה שלה. התמונה הראשונה שהכוכבת המתחילה העלתה לחשבון האינסטגרם הפרטי שלה היא, איך לא, תמונה עם אביה. כיום, תוכלו למצוא בחשבון האינסטגרם של מדו  כ-2.5 מיליון עוקבים. 

כזכור, אביה של מדו, נהרג בתאונת דרכים לפני כ-7 שנים,ומאז היא מקפידה לשמור על קשר קרוב עם חברו לסרטים, וין דיזל. ביוני האחרון אף פרסמה תמונה משותפת שלהם, ביחד עם ילדיו והוסיפה ״משפחה לנצח״. כמה חודשים לפני כן, דיזל הקדיש לה פוסט יום הולדת מרגש, בו כתב: ״אני גאה באדם שהפכת להיות, למען האמת, תמיד הייתי גאה בך. המשפחה מחכה לך עם עוגה, אוהבת אותך ילדה״.

בעמוד האינסטגרם שלה, הלא מאוד מתוחזק, תוכלו למצוא בעיקר תמונות עם אביה. ב-30 בנובמבר פרסה תמונה שלה עם אביה וכתבה: ״זה לא יום להיזכר בעצב. היום אני חוגגת את האושר והאהבה שהבאת לעולם״. הפוטס הצליח לצבור למעלה מ-500 אלף לייקים, ואלפי תגובות. 

ווקר בילתה את רוב ילדותה עם אמה, בהוואי, והחליטה לעבור לקליפורניה כשנה לפני מות אביה. היא מספרת כי המעבר קירב מאוד בין השניים. מאז מותו, מדו מנהלת קרן אשר מוקדשת רק לו, ועיסוקה הוא שימור חיי טבע, בדגש על אוקיינוסים (נושא שהיה קרוב לליבו של אביה). 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE