הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
זמן קצר אחרי שזכה בתואר הגבר הסקסי בעולם, השחקן מייקל בי.ג'ורדן בהצהרה מפתיעה
מסתמן כי מישהי הצליחה לתפוס את הגבר הסקסי בעולם, כאשר השחקן הכריז לאחרונה בעמוד האינסטגרם הפרטי שלו על אהבה חדשה. אז מי היא ברת המזל?

לאחרונה, ג'ורדן זכה בתואר הנחשק ביותר: ״הגבר הסקסי בעולם״, מטעם מגזין People, אשר בוחר מדי שנה את הכוכב הלוהט ביותר של הרגע. זו השנה ה-35 שהמגזין עושה זאת, מה שהפך למסורת של ממש. ג'ורדן ירש את התואר מהזמן ג׳ון לג׳נד, ומצטרף לרשימה מפוארת של גברים, ביניהם ג'ורג׳ קלוני, ג'וני דפ, ראיין ריינולדס, דיוויד בקהאם, מת׳יו מקונוהיי ועוד. בראיון למגזין מספר מייקל כי זו הרגשה מגבינה, כשחברים שלו אמרו לו שזה כנראה משהו אחד שהוא לעולם לא יזכה בו. והנה. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ג׳ורדן והארווי

השחקן ההוליוודי המצליח שהיה עד ממש לא זמן רווק לוהט, יצא בהודעה די מפתיעה כשהכריז באופן רשמי כי הוא בזוגיות חדשה. ג'ורדן בן ה-33 העלה תמונה בה הוא צמוד לאישה צעירה בשם לורי הארווי (23), שהיא במקרה גם הבת של המנחה האמריקאי הידוע סטיב הארווי. לורי כתגובה, עשתה בדיוק את אותו הדבר בעמוד האינסטגרם הפרטי שלה.  

השמועות על הקשר החלו כבר בשבועות האחרונים, אך רק לאחרונה השניים יצאו בהודעה רשמית ושמו סוף לסימני השאלה. אין ספק כי מדובר על בשורה משמחת במיוחד עבור הזוג הצעיר והטרי, אך פחות עבור קהל המעריצות של ג'ורדן, שהפך להיות לאחרונה גם הגבר הסקסי בעולם. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE