הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נחטפה באיומי אקדח בזמן טיול באפריקה: השחקנית רבל ווילסון חושפת את החוויה המפחידה בחייה
בזמן שהייתה בטיול משותף עם חברות באפריקה, נחטפו באיומי אקדח, אך הצליחו להשתחרר בעזרת קור רוח ומנהיגות מצידה של השחקנית

מאחורי השחקנית רבל ווילסון (40) קיים רזומה די מרשים עם סרטים מצליחים כמו ״מסיבת רווקות״, ״ג׳וג׳ו ראביט״, ״פיץ׳ פרפקט״ ועוד. לאחרונה, חשפה השחקנית כי דווקא את סיטואציה אליה נקלעה בחיים האמיתים היא ההזויה והמפחידה ביותר מכל תסריט שאי פעם קראה. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רבל ווילסון

בראיון שהשתתפה בו ווילסון נשאלה מה היא החוויה המפחידה ביותר שעברה. התשובה הייתה די מפתיעה: ״הייתה את הפעם הזו שנחטפתי באפריקה״, היא השיבה, והצליחה להפתיע את המנחה אנט מידלטון ואת הצופים. 

היא סיפרה כי במהלך טיול אשר ערכה עם חברות במוזמביק אשר בדרום אפריקה, חבורה של גברים מקומיים עצרו את הרכב שלהן וביקשו שירדו. חלק נוסף של החבורה הגיע במשאית, חמושים ברובים, ולקחו את הבנות לבית באמצע שום מקום. 

כמתבקש לסיטואציה, ווילסון וחברותיה היו מבוהלות ומפוחדות. החוטפים הושיבו אותן וביקשו שכולן יחזיקו ידיים, אך לא פגעו בהן. המזל שיחק להן, ויום למחרת הן כבר שוחררו, ככה, בפשטות, כשהגברים החוטפים הודיעו כי הרכב שלהן בחוץ, והן רשאיות ללכת. הן לא שאלו שאלות מיותרות, ופשוט ברחו מהמקום כמה שיותר מהר. 

ווילסון סבורה כי החוטפים פשוט רצו להעביר סחורה לא חוקית ברכב. לבסוף סיכמה כשהיא מחמיאה לעצמה על דרך ההתמודדות שלה, שהייתה קרת רוח, שקולה, ונכונה. באותו ראיון, שיתפה גם על תהליך ההרזיה שלה, שהתחיל לפני שנה, ובמהלכו הורידה השחקנית למעלה מעשרים קילו. היא מספרת כי לא אהבה את עצמה כפי שהייתה, כבר מגיל 20, ועד עכשיו, לפני שהורידה במשקל.

וילסון אומרת כי היא נזהרת לא לחגוג את ירידתה במשקל יתר על המידה, בשביל לא להעביר מסר כי נשים גדולות לא יכולות להרגיש ביטחון ולהיות מאושרות, ושלמות. בנוסף סיפרה כי אחרי שהורידה במשקל, היא מקבלת תגובות נאצה רבות מעוקבים שאומרים כי היא כבר לא מצחיקה, לא אותו דבר, כשהיא מצידה עונה להם: ״לכו לעזאזל״.



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE