הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חשיפה! 176 חיילים קנדים נדבקו בעיר ווהאן כבר באוקטובר 2019! - רה"מ קנדה הסתיר את האמת כדי להגן על ממשלת סין
חשיפה מצמררת, מאות חיילים קנדים נדבקו בנגיף הקורונה, במקום לטפל ולבדוק אותם ממשלת קנדה הורתה על הסתרת המקרה וסירבה להעניק להם גישה לבדיקות קורונה, כל זאת במטרה להגן על סין

מסמכים צבאיים סודיים שהופצו מהשורות הגבוהות ביותר של כוחות הצבא הקנדיים חושפים שערוריה בקנה מידה עולמי.

מסמך, שכותרתו "חשיפה פוטנציאלית לווירוס קורונה 2019 במהלך תחרות המשחקים הצבאיים הבינאלומית שהתקיימה ב-7 באוקטובר 2019 בווהאן, במחוז הוביי בסין", נכתבו על ידי קצין הבריאות הראשי של צבא קנדה האלוף דאונס. עמדתו של דאונס דווחה דרך שר ההגנה של טרודו, חארג'יט סאג'אן.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Rebelnews)

קומץ שבועות לאחר שהמכתב נשלח לכל חייל קנדי ​​שהיה בווהאן במסגרת תחרות משחקים הצבאיים, התפטר האלוף דאונס.

מקור של ערוץ Rebel News מפרט את הכיסוי הקנדי להתפרצות דלקת ריאות קריטית בקרב 176 חיילים קנדיים שהוצבו בוווהאן, למעלה מחודשיים לפני שהרפובליקה העממית של סין דיווחה על התפרצויות באותה עיר, וכמה שבועות לפני המקרה הראשון שהוכר רשמית בסין בתאריך ה-17 בנובמבר 2019.

כשחיילי הצבא הקנדי שבו מסין כשליש מהחברים היו בהסגר בחלק האחורי של המטוס והם היו בעצם הקנדים הראשונים אי פעם שנפגעו מהנגיף הסיני.

באופן מוזר, עם חזרתם לקנדה, החליטו בדרגות הבכירות של הכוחות המזוינים הקנדיים לסיים את הסגר ולהחזירם לבתיהם ברחבי הארץ. מטבע הדברים, הממשלה החליטה לכסות את זה, וכשהחיילים התחילו לבקש להיבדק, התשובה הייתה לא.

הסיבה היא שאם היו ראיות שכמה עשרות חיילים קנדים נבדקו ונמצאו כנושאי נוגדנים מסוג COVID-19 בינואר 2020, לאחר שנדבקו באוקטובר 2019, הרי שאז הסינים היו בצרות שכן הייתה זו הוכחה בלתי הפיכה לכך שהם שיקרו לגבי מקור ואופן הדבקת הנגיף.

בשלב זה עם תחילת התפשטות הנגיף בעולם (בחסות ממשלת סין) ד"ר תרזה טם, הממונה על הרפואה הראשית בקנדה, אמרה לקנדים להירגע ולהפסיק להיות גזעניים כלפי הסינים, כשבמקביל הצבא התעסק בלהסתיר את ידיעותיו לגבי הנגיף.  הצבא, בהתייעצות עם המנהיגות הפוליטית הליברלית, סירבו לבדוק את החיילים שסבלו מ-COVID-19. 

המקרה הראשון של COVID-19 שעיתונאים הצליחו לאשר היה גבר בן 55 ב-17. בנובמבר. הוא יכול היה להידבק 14 יום לפני כן, כלומר הזיהום הראשון המאושר אירע פחות מחמישה ימים לאחר העזיבה הסופית של הספורטאים הבינלאומיים מווהאן.

יש לציין כי מדובר בתופעה מרתקת שהנגיף הסיני החל להתפשט דווקא במהלך אירוע בינלאומי רב משתתפים עם נציגים מכל רחבי העולם... בהחלט צירוף מקרים מרתק.

מדוע ממשלת קנדה החליטה להסתיר את הסוד הזה? להתעלם מההשלכות הגיאופוליטיות של העדפת הנרטיב שאותו אישרה המדינה הסינית?

גרוע מכך, מדוע שיסרבו לתת לחיילים קנדים גישה לבריאות הטובה ביותר שיש?

אולי זה קשור לכך שלסין ישנם כבר בסיסי אימון צבאי בשטח קנדה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE