הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טירוף הלוטו בארה"ב נמשך: סכום הזכייה ב'מגה מיליונס' עלה ל-850 מיליון דולר
ביום שלישי תיערך ההגרלה בו יוצע סכום הזכייה השלישי בגודלו בהיסטורייה של המגה מיליונס, אך עוד קודם לכן תיערך הגרלה של הפאוורבול בו סכום הזכייה עומד על כ-640 מיליון דולר. אם איש לא יזכה בפרס הראשון, הסכום צפוי לזנק ב-100 מיליון דולר

טירוף הלוטו ברחבי ארצות הברית נמשך היום (שבת) לאחר שאיש לא הצליח לנחש את ששת המספרים בהגרלת ה"מגה מיליונס" שנערכה אמש, ובכך סכום הזכייה זינק ביותר ממאה מיליון דולר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: AP)

 

כזכור, סכום הזכייה במגה מיליונס עלה מ-625 מיליון דולר ל-750 מיליון דולר לקראת ההגרלה שנערכה בערב יום שישי. כאמור, מאחר שאיש לא הצליח לנחש בצורה נכונה את כל המספרים הזוכים (3, 11, 12, 38, 43, ו-15), סכום הזכייה החמישי בגודלו בכל הזמנים עלה עוד יותר.

ההגרלה הבאה של המגה מיליונס תיערך ביום שלישי, והפרס הראשון יעמוד על 850 מיליון דולר.

אך עוד לפני ההגרלה הבאה של המגה מיליונס, במוצאי שבת תיערך הגרלת הפאוורבול. אם מישהו יצליח להתגבר על סיכויי הזכייה (אחד ל-292.2 מיליון) הוא ישלשל לכיסו 640 מיליון דולר. אם לא, סכום הזכייה צפוי לעלות בכ-100 מיליון דולרים נוספים.

מעבר לכך שמדובר בפרס הגדול ביותר של הפאוורבול מזה שנתיים, זו גם הפעם השנייה בלבד שבה הפרס הראשון בשתי ההגרלות - פאוורבול ומגה מיליונס - גבוה מחצי מיליארד דולר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE