הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ההחלטה החריגה של Airbnb בעקבות המהומות בקונגרס: ביטול גורף של כלל ההזמנות לוושינגטון די. סי.
הנהלת האתר הודיעה כי תחסום את האפשרות להזמין חדרים או דירות בבירה האמריקאית במהלך השבוע הקרוב, במהלכו ייערך טקס ההשבעה של ביידן. אם לא די בכך, כל ההזמנות הקיימות בוטלו. מדיניות זו רלוונטית גם עבור האתר Hotel Tonight הנמצאת בבעלות החברה

חברת Airbnb ביטלה את כלל ההזמנות של לקוחותיה לדירות, בתים וחדרים באזור וושינגטון די.סי. במהלך השבוע הבא, במהלך יתקיים טקס ההשבעה של הנשיא הנבחר ביידן, וזאת על רקע החשש להתפרעויות נוספות של תומכי הנשיא היוצא.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock / Getty Images)

 

מעבר להחלטה החריגה לבטל באופן גורף את כל ההזמנות לשבוע הבא (מה-17 ועד ה-23), הנהלת האתר הודיעה שלא תאפשר הזמנות חדשות לתקופה זו. לקוחות שכבר הזמינו חדר או דירה וקיבלו הודעת ביטול, יקבלו את כספם בחזרה, ואילו בעלי הנכסים יתוגמלו כלכלית אף הם בעקבות ההחלטה.

כאמור, ההחלטה נובעת הן מהאירועים שנרשמו בשישי בינואר בגבעת הקפיטול, והן בעקבות החשש הכבד למהומות נוספות.

ב-Airbnb אף הסבירו כי הם עוברים על שמותיהם של העצורים במהומות בקפיטול, כדי לבחון האם אותם מתפרעים עשו שימוש בשירות החברה (או באתר Hotel Tonight הנמצא בבעלותה של Airbnb). בחברה סירבו לפרט אך הסבירו ש"מספר משתמשים סולקו לצמיתות מהאתר לאור קשריהם לקבוצות שנאה, או לחילופין בשל מעורבותם הפלילית באירועי הקפיטול".

"נמשיך לשתף פעולה ולקבל החלטות בהתאם למשוב שהתקבל מבעלי הנכסים באזור, הרשויות בוושינגטון, המשטרה המקומית וחברי הקונגרס", אמרו ב-Airbnb.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE