הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"הפעלת חוקי משטר צבאי": המצלמה תפסה את יועץ הנשיא עם מסמכים הקוראים להטיל חוקים צבאיים בארה"ב
צלם של עיתון הוושינגטון פוסט קלט במצלמה את מנכ"ל חברת MyPillow בדרכו לפגישה עם הנשיא בחדר הסגלגל שבידו מסמכים המייעצים לנשיא להטיל משטר צבאי - לנדל בתגובה, "רק העברתי מסרים של עורכי דין"

היו השערות רבות אילו מהלכים יבצע הנשיא טראמפ כשהוא ממשיך להתנגד לתוצאות הבחירות בנובמבר 2020.

כעת, ישנם הטוענים כי סדרת תמונות של נאמן הבית הלבן מייק לנינדל עשויה להציע כמה רמזים.

מייק לינדל, מנכ"ל יצרנית הכריות MyPillow ובעל ברית ותיק של הנשיא דונלד טראמפ, הצטלם כשהוא נכנס לבית הלבן עם קומץ פתקים שנראו ככאלה הקוראים להטיל חוק צבאי בארצות הברית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: וושינגטון פוסט, Drew Angrer)

 

מר לינדל היה אחד התומכים הנלהבים ביותר בטענה כי הבחירות סודרו לטובת יריבו ג'ו ביידן.

באמצעות עמוד הפייסבוק שלו ביום שישי קרא לינדל לתומכי טראמפ "לשמור על האמונה" והוסיף "הנשיא שלנו הוא דונלד טראמפ ל-4 שנים נוספות!"

אחר כך, בהמשך, תפס צלם של הוושינגטון פוסט תמונות של מר לינדל בצאתו מהפגישה עם הנשיא טראמפ בבית הלבן ביום שישי, 15 בינואר.

בתמונות יש משפטים כדון, "חוק התקוממות כעת כתוצאה מהתקפה על ..." ו"דיני לחימה במידת הצורך" ו"להעביר את קאש פאטל [תומכו של טראמפ] למערך ה-CIA".

נראה שהמסמך מזכיר את הביטוי "דיני לחימה", באומרו, "דיני לחימה במידת הצורך ברמז הראשון לכל ...".

ההתפתחות בנוגע למר פאטל מתלהטת על גילויים של אקסיוס כי מנהלת ה-CIA המכהנת, ג'ינה האספל, איימה להתפטר מתפקידה בתחילת דצמבר לאחר שגילתה כי הנשיא טראמפ מתכנן להפוך את פאטל כסגנה. לפי הדיווחים, רק "המצאות הרגע האחרון" של סגן נשיא פנס ואחרים הצליחו למנוע ממנה לזנוח את עמדתה. בעוד שפרטי פגישתו של מר לינדל עם הנשיא טראמפ נותרים אפופים במסתורין, דיווח של הוושינגטון אקזמינר מצטט את המנכ"ל באומרו כי נפגש עם טראמפ ועו"ד במשך כעשר דקות בחדר הסגלגל.

מר טראמפ, לפי הדיווחים, קרא את המסמך שמר לינדל צולם עימו.

מר לינדל עם זאת הכחיש כי כתב "חוק צבאי" על המסמך, ואמר כי "לא כתבתי את זה. זה היה עורך דין. הייתי פשוט שליח. ופשוט סיפקתי את זה" עם זאת, על פי דיווח של הניו יורק טיימס, גורם ממשל טען כי ההערות "בהחלט התייחסו לחוק צבאי".

מקורביו האחרים של הנשיא טראמפ העבירו בתקופה האחרונה את הרעיון של הטלת חוק צבאי, כולל יועץ הקמפיין לנשיאות לשנת 2016, רוג'ר סטון והיועץ לשעבר לביטחון לאומי, מייקל פלין. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE