הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
האחיין של המלכה אליזבת׳ כובש את הרשת, הסיבה? תמונה לוהטת במיוחד
ארתור צ'אטו, בחור צעיר ושרמנטי בן 21, ובמקרה גם האחיין של המלכה אליזבת׳ מצליח לעלות לכותרות בעקבות תמונה שהתפרסמה בזמן אימון כושר

תמונות וכמה סרטונים של צ׳אטו עלו לאחרונה והצליחו לסחוף את הרשת כולה. החומרים הלוהטים התחבאו בין עשרות תמונות של צ׳אטו (כשהוא מופיע מתאמן במכון הכושר),בהם מופיע ארתור כאשר הוא מתעד אימון לוהט נוסף מול המצלמה. אמנם התמונות עלו לפני חודשים ארוכים לאינסטגרם, אך רק לאחרונה התגלו על ידי קהל המעריצים, או יותר נכון לומר, המעריצות של צ'אטו. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אימון בחדר הכושר, ארתור צ׳אטו

ארתור הוא כאמור, בן 21, והוא קרוב לסיום תואר באמנות והיסטוריה באוניברסיטת אדינבורו היוקרתית.  צ'אטו למד בפנימיית איטון המפורסמת והיוקרתית, כמו הנסיכים וויליאם והארי.  

כיום, הוא מחזיק בשני שיאי גינס על חתירה סביב בריטניה. לפי הדיווחים, ארתור הוא האח הפרוע והצעיר, ונראה שאחד התחביבים שלו הוא להתאמן ללא חולצה, ולתעד זאת. 

ארתור הוא נכדה של מרגרט, אחותה המנוחה של המלכה, וכיום הוא נחשב לאחד מבני המלוכה הלוהטים ביותר. למעשה, על פי הנתונים, צ'אטו לא צפוי להיות מלך, וכל תינוק חדש שנולד רק מרחיק אותו צעד נוסף מהכס. אולי זו הסיבה שהוא מרשה לעצמו לפרסם תמונות וסרטונים עם מינימום בגדים.  



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE