הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רגילים שאבא לא בסביבה: מסתבר שהצאצאים למשפחת ווסט-קרדשיאן לא ממש מודעים לכל הדרמה המתרחשת בין הזוג
נראה שלא נשאר מישהו שלא שמע על הגירושים של קניה וקים, עכשיו, אחרי שסיפרנו לכם על הפרידה, על הסכם הגירושים, זה הזמן לבדוק מה עם הילדים

בזמן שקניה רחוק מהבית והתמקם בחווה שלנו בוויומינג, וקים מצידה, ממשיכה לקדם את העסקים שלה, מקורבים לזוג מספרים איך הילדים מקבלים את הפרידה של אמא ואבא. מסתבר, שהילדים לא מודאגים, וגם לא מאוד יודעים מה מתרחש, למעשה, הם די רגילים לחיות בלי אבא בסביבה. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קים וקניה עם הילדים

בשבועות האחרונים יותר ויותר מקורבים לזוג בוחרים ״לפתוח״ ולספר בכל מיני פלטפורמות שונות על היחסים בין השניים, וגם על ארבעת ילדיהם. לפי הדיווחים, קים שואפת לנהל את הגירושים על הצד הרגוע ויעיל ביותר, תוך מינימום דרמה. 

למעשה, הרעיון על גירושים מלווה את קים למעלה משנתיים, זאת לצד המודעות וההתמודדות שלה עם ההפרעה הדו קוטבית של בעלה, קניה. יותר מכך, קים דאגה וחיכתה שקניה יהיה במצב מאוזן ובריא, על מנת שיוכל להגיע לתהליך הגירושים על הצד הטוב ביותר. 

הילדים של הזוג לא ממש יודעים מה מתרחש מתחת לפני השטח. כמו שזה נשמע מדיווחים שונים אשר נמסרו ממקרובים של הזוג, נראה כי הילדים רגילים שאמא ואבא חיים בנפרד, ולמעשה, שאבא לא ממש בסביבה. קניה נמצא זמן רב בוויומינג, למעשה עוד לפני שהשניים החליטו על פרידה. 

כזכור, במשבר האחרון של הזוג, לפני ההכרזה על הגירושים, כל ארבעת הילדים פוזרו בין האחיות במשפחה, איתן הם נשארו במשך מספר ימים. בזמן הזה, קים נסעה לקניה בוויומינג, ואף צולמה בזמן שהשניים נסחפו לריב סוער.



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE