הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ריהאנה מציגה: תמונות לוהטות במיוחד בהלבשה תחתונה לכבוד השקת קו לנז'רי משלה
אחת הזמרות המדוברות ביותר בתעשיית המוסיקה משיקה קולקציה סקסית של לנז'רי במיוחד עבור ולנטיין והדוגמנית? לא אחרת מאשר היא בעצמה

אם גם אתם תהיתם לאן נעלמה ריהאנה, כנראה שאתם לגמרי לא לבד. הזמרת הצעירה נעלמה בתקופה האחרונה מאור הזרקורים, אך לאחרונה, החליטה לחזור בגדול, כשהיא מפרסמת קולקציית לנז'רי משלה, אותו היא מציגה, איך לא, על עצמה. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ריהאנה פרסמה סט של תמונות לוהטות במיוחד המציגות מגוון הלבשה תחתונה, ביריות, תחתונים, חזיות, כולם בצבע אדום עז. בכל זאת, ולנטיין. כידוע, ריהאנה בעלת ליין של מותג לנז'רי אהוב ומפורסם במיוחד, כשהיא מודעת לעובדה שהדרך הטובה ביותר לפרסם את המוצרים היא פשוט להצטלם איתם בעצמה. 

מאז האלבום האחרון ששיחררה ריהאנה בשנת 2016, היא לא שיחררה מוסיקה חדשה לעולם. יש מי שמאמין כי ריהאנה כבר לא תמשיך עם הקריירה המוזיקלית שלה, אך בראיון שהעניקה ממש לאחרונה היא מספרת כי היא ממשיכה ליצור כל הזמן, מקליטה, ואפילו עובדת על משהו חדש. השאיפה? לקחת את 2021 לרמה חדשה לגמרי. 

כזכור, לא מזמן נפרדה ריהאנה מבן זוגה המיליונר חסן ג׳מיל, ולאחרונה היא מנהלת קשר רומנטי ומתוקשר במיוחד עם הראפר אייסאפ רוקי. השניים מכירים שנים רבות, וביולי האחרון הוא השתתף בקמפיין לסדרת מוצרי הטיפוח של ריהאנה. לפי דיווחים כבר אז היה אפשר להבחין במתח וניצוצות בין שני הזמרים, ומאז, הם צמודים. 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE