הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"אני גיי": הוא היה איש משפחה רפובליקני שניסה לחסל את דונאלד טראמפ - עתה, שערוריית מין עם צעירים חיסלה את עתידו
ג'ון וויבר התחבא בארון עד שלא יכל עוד, עתה מעלליו הולכים לעלות לו בחיי הנישואין שלו וגם בקריירה המצליחה שטיפח - אדם אחד לא יזיל דמעות, נשיא ארה"ב דונאלד טראמפ שהיה המוקד למתקפותיו במהלך ארבע השנים החולפות

מייסד-שותף של פרויקט לינקולן הידוע כגוף המורכב מרפובליקנים מתנגדי טראמפ שהקדישו את חייהם במהלך ארבע השנים האחרונות לפגוע בו, הלא הוא ג'ון וויבר, התפטר מהארגון לאחר שהודה כי הוא שלח "הודעות לא הולמות" הטעונות תוכן מיני בוטה לעשרות צעירים, כולל קיום יחסי מין עם לפחות אחד מהם.

כשני תריסר צעירים טענו שוויבר נפנף למולם ב'הזדמנויות קריירה' בזמן שהציע להם מפגשים מיניים, כולל אחד שקיים יחסים בהסכמה עם הפעיל הוותיק במלון, אך מעולם לא הוציא קיבל את הצעת העבודה לה ייחל, כך דיווח הניו יורק פוסט.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


צעירים אחרים אמרו שוויבר פרץ להודעות האישיות שלהם בטוויטר, וכינה אותם "הילד שלי", החמיא לשיערם או שאל על איבר המין שלהם.

וויבר הנשוי לקח בינתיים חופשה רפואית מפרויקט לינקולן, אך אמר בהצהרה לאתר אקסיוס כי לא יחזור עוד לארגון.

"הרבה יותר מדי זמן ניסיתי לחיות חיים שלא היו אמיתיים לגמרי", כתב בהצהרה.

"שיקרתי לעצמי, למשפחתי שלא נתנה לי דבר מלבד אהבה ללא תנאי, ולאחרים, וגרמתי לכאב רב לכל".

"האמת היא שאני גיי. ויש לי אישה ושני ילדים שאני אוהב. חוסר היכולת שלי ליישב בין שתי האמיתות האלה הוביל למקום המייסר הזה", כתב.

וויבר טען כי ראה בחילופי הדברים "שיחות הדדיות בהסכמה". פעיל ה-GOP הוותיק היה אסטרטג פוליטי של ג'ורג' בוש, ג'ון מקיין, וג'ון קאסיץ'.

מייסד פרויקט לינקולן, ריק ווילסון, לא הגיב לדברים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE