הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בהלה בוושינגטון: חמוש שני בתוך מספר שעות אותר בסמוך לקפיטול עם תג זיהוי מזויף
החשוד הגיע עם רכבו אל מחסום בסמוך לבניין הקונגרס, ובמהלך חיפוש במכונית נמצאו אקדח ויותר מ-500 כדורים, כמו גם תג זיהוי מזויף שהיה אמור להקנות לו גישה לאזור המאובטח שבו יערך טקס ההשבעה ביום רביעי

תושב וירג'יניה צפוי לעמוד לדין בבירת ארצות הברית, וושינגטון די. סי., לאחר שהוא נעצר בסמוך לגבעת הקפיטול ביום שישי האחרון כשהוא מחזיק באקדח, יותר מ-500 כדורים ותג זיהוי מזויף לטקס ההשבעה של ג'ו ביידן.

מדובר בחמוש השני (ובתושב ווירג'יניה השני) שנעצר ב-12 השעות האחרונות בבירה האמריקנית.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Getty Images)

משטרת הקפיטול עצרה את החשוד, ווסלי אלן בילר בן ה-31, בסביבות השעה 6:30 בערב יום שישי במרחק של כמה מאות מטרים בלבד מבניין הקפיטול.

מכתב האישום שהוגש לבית המשפט במהלך סוף השבוע עולה כי בילר הגיע למחסום של משטרת הקפיטול במכוניתו, טנדר מסוג פורד F-150, והציג בפני השוטרים תעודה שכביכול הייתה אמורה להקנות גישה למתחם הקונגרס. בדיקה קצרה במערכת המחשוב של המשטרה העלתה כי מדובר בתעודה מזויפת, ולבילר כלל לא היה אישור להיכנס למתחם.

על גבי הטנדר הודבקו מדבקות המביעות תמיכה בזכות לשאת כלי נשק, וכאשר נשאל על כך, בילר הסביר שיש לו אקדח מתחת למושב. בחיפוש שנערך ברכב אותר האקדח הטעון עם 16 כדורים, כמו גם 509 כדורים נוספים ורצועת ציוד עם 21 כדורי שוטגן.

 

אילוסטרציה (צילום: AP)

 

בשלב זה, בילר צפו לעמוד לדין אך ורק בשל עבירות כלי הנשק (האקדח לא היה רשום במאגרי המשטרה של וושינגטון די. סי.), אך החוקרים מנסים להבין בדיוק לאן החשוד ניסה להגיע, ומה בדיוק תכנן לעשות כאשר יגיע לשם.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE