הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דיווח בסין: נגיף הקורונה אותר בתוך אריזות גלידה
הרשויות הודיעו על ריקול לאחר שהנגיף אותר בתוך אלפי אריזות אטומות של גלידה שנמכרה בסופרמרקט. למרבה המזל, רק כמה מאות אכן נמכרו לפני איתור הווירוס. בסין ניסו להאשים מדינות אחרות ואמרו שרכיבי הגלידה הגיעו מאוסטרליה ואוקראינה

נגיף הקורונה אותר במספר מוצרי גלידה במזרח סין, כך על פי הודעת הרשויות במדינה, שגם הכריזו על ריקול עבור אותם מוצרים פגומים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Getty Images)

 

בהודעת הממשל בסין הוסבר כי הנגיף אותר באריזת גלידה אטומה שנשלחה לסופרמרקט 'The Daqiaodao Food Co' בעיר טיינג'ין. עוד דווח כי כלל העובדים עוברים בדיקות קורונה, אולם לפי שעה לא נראה שאיש נדבק בנגיף.

למרבה המזל, הנגיף אותר לפני שמרבית אריזות הגלידה נמכרו, שכן בהודעת הרשויות הוסבר כי כ-29 אלף אריזות נותרו בסופר, וזאת לעומת כ-390 בלבד שנמכרו. הרשויות עומלות על איתור התושבים שרכשו את הגלישה. עוד דווח כי הגלידה מכילה אבקת חלב מניו זילנד, ורכיבים נוספים מאוקראינה.

כזכור, נגיף הקורונה אומנם הגיע מסין, אך הרשויות במדינה מנסות "להוכיח" מזה יותר משנה שהנגיף הגיע לסין ממדינות אחרות. אחת הטענות של הממשל המקומי היא שהנגיף הגיע לסין באמצעות מוצרי מזון וכדומה, בדיוק כפי שנטען לגבי אריזת הגלידה בטיינג'ין.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE