הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חמוש במאות כדורים ואקדח נעצר בידי כוחות הביטחון ליד בניין הקפיטול
כוחות הביטחון בוושינגטון הבירה מדווחים על מעצר של תושב וירג'יניה שברשותו עשרות מחסניות ומאות כדורים, כ-26,000 חיילים נמצאים כרגע בשטח הבירה

תושב וירג'יניה חמוש הוא האדם השלישי שנעצר ליד הקפיטול האמריקני בשלושה הימים האחרונים ע"י רשויות החוק המבצרות את האזור לקראת יום ההשבעה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: ניו יורק פוסט)

גיא ברי, בן 22, נעצר ביום ראשון אחר הצהריים בגין נשיאת אקדח ללא רישיון והחזקת מחסנית תחמושת בקיבולת גדולה ובעוד כמות תחמושת לא רשומה, כך על פי WJLA.

הנשק נראה "בבירור בנרתיק", כשהחשוד הלך ליד הקניון הלאומי של וושינגטון, כך מסרה המשטרה לסניף ABC המקומי.

ברי נשא שלוש מחסניות בעלות קיבולת גבוהה ויותר משלושים סיבובים של תחמושת לא רשומה.

ביום שבת, אישה מקונטיקט נעצרה לאחר ששוטרים אמרו כי ניסתה לשקר את דרכה מעבר למחסום ביטחוני בכך שהעמידה פנים שהיא שוטרת. יום קודם הואשם תושב וירג'יניה חמוש לאחר שניסה לעבור במחסום עם אישורי כניסה מזויפים.

המשטרה מצאה ברשותו אקדח לא רשום ויותר מ-500 סיבובי תחמושת. הקניון הלאומי סגור לציבור בעקבות מהומות ה-6 בינואר בגבעת הקפיטל, ואנשים מתבקשים להימנע מהאזור. כ-25,000 חיילי המשמר הלאומי ירדו על וושינגטון במטרה לאבטח את הקפיטול לקראת השבעתו של ג'ו ביידן ביום רביעי.

במקביל, מרבית הבירות ב-50 המדינות ברחבי ארה"ב תפויות להפגנות והן הגדילו את אמצעי הביטחון לקראת התקהלויות של רפובליקנים הסבורים כי הבחירות נגנבו במרמה מהנשיא טראמפ.

כינוסי מפגינים חמושים ביום ראשון בבירת מישיגן, לנסינג ובבירת אוהיו, קולומבוס היו לא אלימים. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE