הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
המפגש המסורתי בסיכון: האם מלניה טראמפ צפויה לשבור מסורת של שנים?
מסתמן כי מלניה טרם יצרה קשר עם ג'יל ביידן, הגברת הנכנסת, על מנת לקבוע את המפגש המסורתי: תה וסיור בבית הלבן. נראה כי לגברת טראמפ אין כל כוונה לארח בבית שהיא צפויה לעזוב ממש בקרוב

בעוד זמן קצר דונלד ומלניה טראמפ צפויים להיפרד מהבית הלבן, ולפנות את מקומם לג׳ו וג׳יל ביידן. לאחר מערכת יחסים מורכבת, הכוללת תקיפות משני הצדדים, פייק ניוז, הפריצה לקפיטול, וחסימת הגישה של טראמפ לכל הרשתות החברתיות, כעת מסתבר כי מלניה טראמפ ממשיכה עם הקו, והולכת בדרכו הלא מאוד ממלכתית של בעלה, כאשר מסתמן כי היא צפויה לשבור מסורת של למעלה מ-70 שנה. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הגברת טראמפ

משנת 1952 מקובל כי הגברת היוצאת של ארצות הברית מזמינה את הגברת הנכנסת למפגש מסורתי בו נערך תה וסיור ברחבי הבית הלבן. כזכור, גם מלניה טראמפ ערכה מפגש דומה עם מי שקיבלה אז את פניה בבית הלבן, מישל אובמה, וערכה לה סיור במבנה, ואף ישבה עימה לשיחה ידידותית. 

כעת מסתמן כי מלניה טרם יצרה קשר עם הגברת הנכנסת, ג'יל ביידן, וכמו שזה נראה כרגע, אין הרבה כוונות לגברת טראמפ לערוך את המפגש המסורתי ולאחר את מי שצפויה ממש בקרוב להתמקם בבית הלבן במקומה.

לאחרונה אחד העובדים בבית הלבן חשף כי מלניה קשורה במידה כזו או אחרת לכל החלטותיו של טראמפ, כשהוא רומז כי בגללה החליט שלא להגיע לטקס ההשבעה של ביידן. לעומת זאת, מי שכן תיכננה להגיע לטקס היא לא אחרת מבתו של טראמפ, איוונקה, שכנראה ציפתה שמהלך זה ישמור על תדמיתה החיובית. 

כמו כן, על פי הדיווחים מלניה טראמפ לא לוקחת קשה במיוחד את הפרידה מהבית הלבן, כאשר היא מכינה את הבית העתידי במאר-א-לאגו לקראת המעבר. ובכל זאת, מסתמן כי לערוך את המפגש המסורתי עם גברת ביידן לא ממש נמצא בתוכנית שלה. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE