הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
האם אחת מהקרדשיאנ'ז צפויה להחליף את כוכבת ״סקס והעיר הגדולה״ סמנתה ג׳ונס?
אחרי שגילינו שהסדרה חוזרת, אך בצער רב, ללא סמנתה, נראה כי להפקה של הסדרה יש הפתעה גדולה במיוחד ועל פי הדיווחים קייטלין ג'נר, אחת הנשים המדוברות במשפחה, צפויה להשתתף בעונה החדשה

אין ספק כי הרבה מים עברו בנהר של תעשיית הקולנוע, הטלוויזיה, והבידור מאז שהסדרה ״סקס והעיר הגדולה״ שודרה. סדרה שנחשבה, ועדיין נחשבת, לפורצת דרך, מרגשת וייחודית. ההודעה על חידוש הסדרה לאחרונה הצליח לעורר סערה בקרב המעריצים, וכעת, מסתמן כי בהפקה בוחנים אפשרות לשלב את אחת הנשים המפורסמות והמדוברות ביותר ממשפחת קרדשיאן, קייטלין ג'נר. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קייטלין ג׳נר

כפי שכבר נודע, סמתנה ג׳ונס לא צפויה להמשיך לככב בעונה החדשה, לעומת זאת, קייטלין ג'נר לגמרי שוקלת את זה. דיווחים מספרים כי בימים אלה היא נמצאת במשא ומתן עם צוות ההפקה של הסדרה, וצפויה לככב בדרמה הניו יורקית האהובה. 

אז מה בדיוק גרם לגברת ג׳נר החדשה, שהעולם כולו הכיר כאלוף אולימפי בשם ברוס ג׳נר, עד שיצאה מהארון כאישה טרנסג׳נדרית והצליחה להסעיר את העולם, לרצות להופיע על המסך במסגרת אחת מסדרות הקאלט של HBO? 

ובכן, מסתמן כי קייטלין (71) צפויה להעלות את רייטינג הסדרה, ואפילו לתת הופעה חד פעמית שנועדה להאדיר את הקהילה הלהטבית והקהילה הטרנסג'נדרית. או כפי שצוות ההפקה מוסר: ״להוסיף דמות בעלת גיוון גזעי וצבעוני, ממש כמו העיר ניו יורק, שתצליח לשקף את החיים בעיר כפי שכולנו מכירים כיום״. 

ג׳נר, כך מוסרים בהפקה, ״אידיאלית לשואו מהסוג הזה, כך שהיא נמצאת בראש הרשימה של הכוכבים שאנו מעוניינים לשלב״. העונה החדשה שואפת לשלב פרצופים חדשים, אך דמויות שקהל הצופים מכיר וצפוי לגלות הזדהות כלפיהן. 

אם הכל ילך כשורה, ומשא המתן יצליח בין שני הצדדים, מסתמן כי קיטליין ג׳נר, אשר מופיעה בכותרות ובתקשורת כבר כמה שנים, תהיה, אם לא המחליפה של סמנתה, לפחות הגברת החדשה של העונה הקרובה. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE