הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מקורות יהודיים: ג'סטין טימברלייק חושף את השם של בנו השני
רק השבוע אישרו ג'סטין טימברלייק ואשתו השחקנית ג'סיקה בייל את העובדה שקיבלו לעולם את ילדם השני, וכעת, חושף טימברלייק את שמו העברי של התינוק החדש

עכשיו זה רשמי, אחד מהזוגות האהובים והמתוקשרים בביצה ג'סטין טימברלייק וג'סיקה בייל הודיעו כי צירפו למשפחה תינוק נוסף, ואף החליטו לחשוף את שמו. טימברלייק (39) הופיע לאחרונה בתוכנית של אלן דג'נרס, באופן וירטואלי כמובן, והשניים נזכרו כיצד הוא סיפר שהם מצפים לילד. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


טימברלייק

בקיץ האחרון, ג'סיקה ילדה את בנם השני, שהצטרף לבן הבכור (כיום בן חמש וחצי), סילאס רנדל. במהלך הראיון סיפר טימברלייק על התינוק החדש: ״הוא אדיר ומתוק נורא״. ד'גנרס מצידה נזכרה כיצד השניים דיברנו בפייס טיים, בזמן ההריון השני, אשר נשמר בסוד ממש עד רגע הלידה. 

טימברלייק כתגובה צחק והוסיף כי ד'גנרס היא הראשונה לה סיפרו, לאחר המשפחה הקרובה. ואז הגיע רגע האמת, בו חשף את שמו של הצאצא החדש. ״שמו פיניאס. אף אחד מאיתנו לא ישן, אבל לא יכולנו להיות מאושרים יותר״. 

כזכור, בייל וטימברלייק נישאו ב-2012, כאשר מערכת היחסים בין השניים לאורך השנים ידעה עליות ומורדות, כולל משבר דרמטי במיוחד בשנת 2019, במהלכו טימברלייק תועד כשהוא מפלרטט עם השחקנית אלישה ווינרט. 

השניים בילו יחד בצילומים לסרט משותף, ותועדו כשהם מבלים בערב חגיגי מלא אלכוהול. צלמי הפפארצי אף תפסו את טימברלייק מניח את ידו על הברך של השחקנית (כשהוא ללא טבעת הנישואים שלו), והיא בתגובה ליטפה אותו בחזרה. בעקבות המקרה, טימברלייק העלה לעמוד האינסטגרם האישי שלו פוסט עם התנצלות, וזכה בסליחה של זוגתו. 

ג'סטין טימברלייק ואשתו ג'סיקה בייל

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE