הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מחדל אבטחתי חמור בנמל תעופה מרכזי בארה"ב: פחד לטוס בגלל הקורונה, ובחר להתגורר בטרמינל במשך חודשים
רשויות החוק בצפון אילינוי חשפו את המחדל החמור באו'הייר, אחד מנמלי התעופה הגדולים בארה"ב ובעולם כולו. החשוד, אדיטה סינג בן ה-37, מצא תג כניסה של אחד מעובדי יונייטד איירליינס, ובכך הצליח לחדור לאזור המאובטח ולהתגורר במקום במשך שלושה חודשים

תושב דרום קליפורניה נעצר במהלך סוף השבוע בשיקגו לאחר שהתברר שהוא חי בשלושת החודשים האחרונים באזור מאובטח בנמל התעופה בעיר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אדיטה סינג (צילום: משטרת שיקגו / Shutterstock)

 

אדיטה סינג בן ה-36 סיפר בחקירתו שהוא מפחד לעלות על טיסה בעקבות משבר הקורונה, ולכן הוא בחר להעביר את שלושת החודשים האחרונים באזור המאובטח בנמל התעופה הבינלאומי או'הייר - אחד מנמלי התעופה הגדולים והעמוסים בעולם.

סינג, תושב העיר אורנג' שבדרום קליפורניה, נעצר ביום שבת והואשם בהסגת גבול וגניבת זהות. בית המשפט במחוז קוק (שיקגו) הציע לסינג להשתחרר בערבות בתמורה לאלף דולר, ובתנאי שיסכים שלא להגיע לנמה"ת או'הייר עד תום ההליכים נגדו, אולם נכון להיום בבוקר הוא נותר בבית הכלא המחוזי.

כמו כן, רשויות החוק בשיקגו עדיין מנסות להבין מה גרם לסינג המובטל להגיע לעיר, שכן לא ברור אם יש לו קרובי משפחה באזור.

 

שיקגו או'הייר, אחד מנמלי התעופה העמוסים בעולם (צילום: Shutterstock)

 

במהלך השימוע שנערך אתמול (ראשון) בבית המשפט במחוז קוק, נחשף המחדל הגדול שבעזרתו סינג הצליח להיכנס לאזור המאובטח של נמל התעופה.

קתלין הגרטי, עוזרת התובעת הפדרלית בשיקגו, סיפרה כי שני עובדי יונייטד איירליינס הבחינו בסינג בתוך האזור המאובטח ביום שבת. סינג הוריד את המסכה מפניו והציג לעובדים תעודה השייכת לבכיר בחברת התעופה, שדיווח בחודש אוקטובר שהוא איבד את תג הכניסה.

העובדים, שמיד זיהו את שמו של הבכיר, הזעיקו את המשטרה, וזו בתגובה עצרה את סינג. כאמור, בחקירתו הוא סיפר שהוא מפחד לטוס בגלל משבר הקורונה. בהמשך הוא אף סיפר שמצא את התג הכניסה במקרה, ונוסעים אחרים בנמל התעופה נתנו לו אוכל וכסף.

כאמור, השופטת סוזנה אורטיז הציעה לסינג להשתחרר בערבות, אך קודם לכן היא ביקשה לדבר על המחדל הביטחוני הגדול באו'הייר: "אני בהלם מהעובדות והנסיבות של האירוע, בייחוד לאור התקופה הממושכת שלהן. בנמלי התעופה קיים צורך במערך אבטחה מלא, ועצם הנוכחות הממושכת באזור מאובטח עם תג כניסה שאינו שייך לו, מעוררת דאגה".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE