הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בזמן שמנכ"ל טוויטר נפש באי הפרטי, הסמנכ"לית מחקה את טראמפ, עכשיו מצלמה נסתרת קלטה את תכניות הצנזורה לטווח ארוך
נראה כי הנשיא טראמפ הוא רק חלק מתנועה הרבה יותר רחבה למשטור השיח הפוליטי בטוויטר כך לפי סמנכ"לית החברה שהייתה אחראית על סילוק הנשיא מהפלטפורמה

קבוצת העיתונאות החוקרת Project Veritas פרסמה לאחרונה קטעי פנים של ראש מערך המדיניות המשפטית של טוויטר שדנה בתוכניות להרחבת אכיפת הצנזורה של טוויטר בקנה מידה עולמי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

המנכ"ל וויג'איה גאד, תיארה רצון ביישום "הגישה הגלובלית" של החברה לצנזורה עבור אמריקאים, כולל מנהיגים פוליטיים ברחבי העולם, ואישרה את אמונת החברה כי הודעותיו של הנשיא דונלד טראמפ "מסיתות לאלימות ולפגיעה בפועל בעולם האמיתי".

בסרטון שפורסם לאחרונה על ידי פרויקט וריטאס, סמנכ"לית החוק, המדיניות, והנאמנות של טוויטר, וויג'איה גאד, דנה בפרטי התוכניות של אתר המדיה החברתית להרחיב את הצנזורה שלו ל"דיבור מזיק" בפלטפורמה.

גאד דנה בתוכניות החברה להשעות לצמיתות חשבונות המקדמים "תיאוריות קונספירציה".

 

בשלב מסוים, בעת שדנה בתוכניות צנזורה חדשות, קבעה גאד: "במקומות אחרים ברחבי העולם ראינו אלימות מתרחשת כתוצאה ממידע מטעה או מליצות מקודדות. כך שהרבה מהלמידה שלנו הגיעה משווקים אחרים, כך שבמובן הזה, אתה יודע, אנחנו מרגישים כמו שזה - זו הגישה הגלובלית שלנו".

במאמר שדן לאחרונה בהשעייתו של הנשיא טראמפ מטוויטר, דווח כי מנכ"ל טוויטר ג'ק דורסי נרגע באי פרטי בפולינזיה הצרפתית כשקיבל שיחת טלפון ב-6 בינואר מעורכת הדין ומומחית הבטיחות של טוויטר וויג'איה גאד, שהופיעה בעבר לצד דורסי בפודקאסט של ג'ו רוגאן.

גאד הודיעה ​​לדורסי כי טוויטר השעתה את חשבונו של הנשיא טראמפ באופן זמני כדי למנוע ממנו לפרסם הצהרות נוספות הנוגעות להפגנות הקפיטול האמריקניות העלולות להסית אלימות.  על פי הדיווחים, דורסי היה מודאג מההחלטה, אך העביר לגאד את הסמכות, ואישר את ההחלטה.

ה"ניו יורק טיימס" דיווח לאחרונה כי ביום רביעי שעבר, עובדי טוויטר התכנסו בפגישה וירטואלית כדי לדון בהחלטה לסלק את הנשיא טראמפ מהפלטפורמה, רבים היו אסירי תודה על כך שטוויטר נקטה פעולה בעוד אחרים פשוט רצו להשאיר את "עידן טראמפ" מאחור, אבל רבים היו מאוד אמוציונליים לגבי המצב ובכו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE