הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"גנבה לפטופ מלשכתה של ננסי פלוסי והתכוונה למכור אותו לשירותי הביון ברוסיה"
ב-FBI ממשיכים לנהל מצוד ברחבי ארצות הברית אחר ריילי וויליאמס מפנסילבניה, שתועדה במהלך המהומות הקטלניות של תומכי טראמפ לפני כשבועיים. לפי החשד, היא ניסתה לגנוב את המחשב הנייד כדי להעבירו בתשלום לשירותי הביון ברוסיה, אולם בסופו של דבר התוכנית לא יצאה לפועל

רשויות החוק הפדרליות מחפשות אחר אישה תושבת פנסילבניה שלפי החשד הייתה אחת מאלפי המתפרעים שהסתערו לעבר גבעת הקפיטול, וזאת לאחר שהתקבל מידע מודיעיני לפיו היא גנבה מחשב ממשרדה של ננסי פלוסי כדי למכור אותו לשירותי הביון ברוסיה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ריילי וויליאמס, כפי שתועדה במהלך המהומות האלימות בקפיטול

 

בהודעת ה-FBI הוסבר כי בית המשפט אישר צו מעצר כנגד ריילי ג'ון וויליאמס, אך בשלב זה היא מואשמת רק בהתפרעות ציבורית וכניסה בלתי חוקית למתחם הקפיטול (ככל הנראה רק לאחר מעצרה יוחלט האם להאשים אותה גם בגניבת המחשב).

וויליאמס היא רק אחת מאלפי תומכי הנשיא היוצא שהסתערו לעבר גבעת הקפיטול ב-6 בספטמבר, באירוע שהסתיים עם חמישה מתים, ביניהם שוטר משטרת הקפיטול שנפגע בראשו ממטף כיבוי.

 

 

בדומה לאלפי החשודים הנוספים, גם תמונתה של וויליאמס פורסמה ע"י ה-FBI לאחר המהומות בוושינגטון. בתוך ימים אחדים פנה ל-FBI גבר שטען שהוא בן זוגה לשעבר של ויליאמס, שטען שחברותיה הציגו בפניו סרטון שבו נראית ויליאמס כשהיא גונבת לפטופ ממשרדה של יו"ר בית הנבחרים, ננסי פלוסי.

הוא אף טען שהיא "מתכננת למכור את המחשב לשירות ביון החוץ של רוסיה (SVR), אולם מסיבה שאינה ברורה העסקה לא יצאה לפועל", כך על פי מסמכי ה-FBI.

 

מתוך כתב האישום שהוגש נגד וויליאמס

 

יומיים לאחר המהומות האלימות בגבעת הקפיטול, ראש הסגל של פלוסי - דרו האמיל - סיפר שמחשב אומנם נגנב מלשכת יו"ר בית הנבחרים, אך מדובר בלפטופ המשמש רק למצגות וכדומה.

כעת, ב-FBI פחות מודאגים מתוכן המחשב שנגנב, ובעיקר מרוכזים באיתורה של ויליאמס. אמה של ריילי, שמתגוררת בבירת פנסילבניה האריסבורג, סיפרה כי בחודשים האחרונים בתה "פיתחה התעניינות פתאומית בטראמפ", ואף "נהגה לגלוש באתרים ובפורומים המזוהים עם הימין הקיצוני".

אביה אף סיפר כי הוא ובתו נסעו יחדיו לוושינגטון, אולם עם ההגעה לבירת ארה"ב כל אחד מהם הלך לדרכו, והם נפגשו בשנית רק בשעות הלילה המאוחרות, אז הם חזרו ביחד לבית המשפחה.

אמה של וויליאמס סיפרה לתקשורת המקומית שבתה ארזה תיק ויצאה מהבית למחרת המהומות, תוך כדי שהיא אומרת שהיא תשוב בעוד מספר שבועות. ב-FBI הוסיפו כי היא סגרה מספר חשבונות שהיו שייכים לה ברשתות החברתיות ואף שינה את מספר הטלפון הנייד שלה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE