הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"היא אושפזה וממתינה לניתוח": מתקפה אכזרית של פעיל שמאל קיצוני נגד אשתו הנכה של רוג'ר סטון מול ביתה בפלורידה
העובדה שרעייתו של יועץ הנשיא טראמפ רוג'ר סטון היא אישה הסובלת מנכות, לא עוררה אמפתיה בתוקף חסר הרחמים שהכה אותה קשו למול ביתה השבוע בפלורידה

אשתו של יועצו הקרוב וחברו של הנשיא, רוג'ר סטון, נידיה ברטרן, הותקפה על ידי פעיל שמאל קיצוני בזמן שהלכה עם כלבה בשכונת מגוריה בפלורידה במהלך יום חמישי, ה-14 בינואר, עתה היא נזקקת לניתוח ברגלה, לאחר שאושפזה בחדר המיון במשך יומיים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Getty Images)

הידיעה על המתקפה המזעזעת פורסמה לראשונה על ידי אתר Big league Politics שמסר כי ברטרן הותקפה כל כך קשה עד שהיא נזקקה לניתוח כבר בזמן האשפוז, כך לפי הערכותיהם הראשוניות של הרופאים. "אשתו הנכה של רוג'ר סטון הוכתה קשות על ידי איש שמאל מטורלל כשהלכה עם כלבה בשכונה שלה, היא עתה בבית חולים", נמסר באחד מדפי הטלגרם של אוהד הנשיא בלכתחילה. מאוחר יותר, לאחר שהשמועה החלה לעשות כנפיים גם דוברו הרשמי של סטון, הכומר רנדי קוגינס, נאלץ לאשר את הידיעה: "זה נכון כי נידיה סטון הותקפה על ידי פעיל שמאל על אופניים מול ביתם", אמר קוגינס.

"פציעתה אכן תדרוש ניתוח, אבל היא בבית ויותר כועסת מפצועה. מדהים כמה מאות אלפי אנשים שאלו לשלומה והתפללו עבורה. משפחת סטון אסירת תודה", הצהיר קוגינס.

 

בראיון לניו יורק טיימס בשנת 1999 אמר סטון כי "מעולם לא היה בבעלותו זוג מכנסי ג'ינס כחולים עד שפגשתי את אשתי השנייה", ברטרן וסטון התחתנו בלאס וגאס בשנת 1992. במהלך החתונה הנשיא אף רקד עם הכלה. 

נידיה ברטרן, נולדה ב-8 במאי 1946 בקובה לאב דיפלומט קובני.

לפני עלייתו של פידל קסטרו לשלטון, בילתה ברטרן את שנותיה הראשונות באזור אמיד בקובה שם למדה בבתי ספר יוקרתיים. עם זאת, לאחר עלייתו של קסטרו לשלטון בשנת 1959, החליט אביה לנדוד לארצות הברית עם המשפחה. במקום להמשיך בלימודים נוספים, החליטה ברטרן לעבוד. על פי הוושינגטון פוסט, סטון פגש את ברטרן בשנות השמונים בעת שהשתתף בקמפיין נשיאותי של רונלד רייגן בו צילמה ברטרן.

גם אחרי 30 שנה יחד, בני הזוג נותרים צמודים.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE