הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טיפאני טראמפ התארסה לבן זוגה, והיא בחרה לעשות את זה בטיימינג בעייתי במיוחד
בעוד אביה, דונלד טראמפ נמצא ביום האחרון בתפקידו, וממש בקרוב מפנה את חפציו ואת כסאו, בחרה טיפאני טראמפ להצהיר בפני העולם: ״אני מאורסת״

נשיא ארצות הברית היוצא, דונלד טראמפ, עתיד בעוד מספר שעות בלבד, להיפרד באופן סופי מתפקידו כאיש החשוב בעולם. לביתו טיפאני, מסתמן כי יש תוכניות אחרות לגמרי, כשהיא לוקחת את כל הפוקוס עליה ומודיעה שהתארסה לבן זוגה, ככה במקרה, ביום האחרון של אביה בתפקיד. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


טיפאני טראמפ והארוס, מייקס בולוס

טיפאני העלתה תמונה בה היא עומדת בבית הלבן, יחד עם הארוס הטרי, המיליארדר מייקל בולוס. בחשבון הטוויטר הפרטי שלה כתבה: ״זה היה כבוד גדול לציין אבני דרך, אירועים היסטוריים, וליצור זיכרונות עם משפחתי, כאן בבית הלבן. אבל דבר לא מיוחד יותר מהאירוסים שלי לבן זוגי המדהים, מייקל בולוס. אני מרגישה ברת מזל ומבורכת״. 

הארוס הטרי הגיב לציוץ של אשתו לעתיד: ״אוהב אותך מותק״, ואף פרסם תמונה משותפת בעמוד האינסטגרם שלו וכתב: ״התארסתי לאהבת חיי. אני מצפה לפרק הבא שלנו ביחד״. 

דיווחים ושמועות סביב האירוסים של הזוג החלו כבר לפני מספר שבועות, אך ההודעה של טיפאני אישרה זאת באופן רשמי. לא מעט העבירו ביקורת על הטיימינג בו בחרה לעשות זאת, כאשר תגובות ציניות רבות עלו לרשת: ״טיפאני, שוב פעם, תנסי לשים לב למה שקורה סביבך״, ״עיתוי מעניין במיוחד, בטוח מדובר באהבה אמת״. 

כידוע, הבשורה על האירוסים הגיע בשיא הטלטלה שעוברת משפחת טראמפ, כאשר על פי הדיווחים כבר בקרוב תעבור להתגורר בפלורידה. לזוג המאורס יש כנראה תוכניות אחרות, וטיפאני כבר מחפשת בתים במיאמי. 

טיפאני טראמפ ומייקל בולוס הכירו במהלך חופשה במיקונוס, בשנת 2018. חודשים ספורים בלבד אחרי שהתחילו לצאת, אמה של טיפאני סיפרה כי מייקל הוא כמו בן עבורה. וכעת, פירסמה בעמוד האינסטגרם שלה תמונה של השניים וכתבה: ״שאלוהים יברך אתכם תמיד, ויאיר לכם את הדרך. אוהבת, אמא״. נשיא ארצות הברית היוצא, דונלד טראמפ, טרם הגיב לבשורה. 

טיפאני טראמפ

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE