הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
האם הפשרה בדרך? המחווה שמייגן עשתה לכיוונה של קייט
כל העולם מכיר ויודע אודות היחסים הבעייתים והמורכבים בין וויליאם וקייט, לבין הארי ומייגן. אבל נראה כי לאחרונה, היחסים בין הזוגות המלכותיים בדרך לפשרה, ואולי אפילו להתחלה חדשה

אחרי לא מעט ריבים מתוקשרים ונתק ארוך, נראה כי היחסים בין מייגן מרקל והנסיך הארי, לבין קייט מידלטון והנסיך וויליאם מצליחים להצטנן. רגע לפני שהזוגות עתידים להיפגש, מייגן עשתה צעד משמעותי והצליחה להפתיע את קייט.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שני הזוגות זה לצד זה

לפני קצת יותר משבוע, חגגה קייט את יום הולדתה ה-39. את היום המרגש היא סיכמה במסיבת תה צנועה בבית של ההורים, יחד עם עוד כמה קרובי משפחה. מקורבים לזוג סיפרו כי באותו היום, קיבלה כרטיס ברכה ומתנה אשר נשלחו מארצות הברית, מהזוג המלכותי, הארי ומייגן. המחווה הצליחה להשאיר את קייט ללא מילים. 

כזכור, היחסים בין הארי לוויליאם הלכו והסתבכו בעקבות חוסר הכבוד של הארי, כאשר לא התייעץ עם המלכה לפני שהחליט, יחד עם אשתו, לפרוש מהמלוכה. הנסיך הודיע למלכה ולבני משפחתו סך הכל עשר דקות לפני שפרסם את הפוסט הבלתי נשכח באינסטגרם של הדוכסים. 

מייגן וקייט לעומת זאת, הסתדרו מההתחלה. מי שהיה מוטרד הוא וויליאם, מכיוון שהיה סבור כי אחיו ממהר להתקדם עם הזוגיות החדשה שלו, ולא הצליח להבין כיצד הוא שוקל להתחתן עם מישהי שהוא מכיר בסך הכל שנתיים. 

במפגש האחרון בין וויליאם להארי, השניים ניסו לעשות הכל על מנת להימנע ממפגש פנים מול פנים. המלכה, שניסתה להציע שכל המשפחה תתכנס ביחד לארוחת צהריים לפני ישיבת החירום, קיבלה סירוב צונן מוויליאם, שאמר שהוא מגיע רק בשביל לדון על הנושא. כעת מה שנותר לקוות הוא שהמתנה והברכה יצליחו להרגיע מעט את הרוחות בין שני הזוגות, לפני המפגש ההיסטורי הקרוב. 

וויליאם וקייט לצד הארי ומייגן

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE