הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
השחקן ארמי האמר ממשיך להסתבך וחושף: ״לקחתי סמים בלתי ניתנים לזיהוי״
נראה כי האמר מדלג מתסבוכת לתסבוכת, אחרי חשיפה של התכתבויות מטרידות עם נשים ותיאורי קניבליזם, כעת הוא מודה כי לקח סמים לפני שנפגש עם ילדיו, זאת בזמן שאישה חיכתה בחדרו, קשורה

רק בשבוע שעבר העולם נדהם שסרטונים והתכתבויות של השחקן ארמי נחשפו והציגו אותו שיכור בזמן נהיגה, מנהל קשרים ביזארים עם נשים רנדומליות, ועוד. כעת, נראה שארמי נכנס לתסבוכת נוספת כשהוא נחשף כי הוא זייף בדיקת סמים, לפני שהגיע לפגוש את ילדיו. ואם זה לא מספיק, תמונות של האישה הקשורה בחדרו, נחשפו אף הן. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

השחקן, אשר מתחזק חשבון אינסטגרם מתוקשר במיוחד, העלה תמונה עם חיוך זדוני וכתב ״כשאתה מבין שלא בודקים DMT בבדיקת סמים״. לצד זאת, הוא פרסם צו מטעם בית המשפט, ובו הצהרה כי עליו לעבור בדיקת סמים לפני כל מפגש עם ילדיו. 

אשתו לשעבר של השחקן, אליזבת׳ צ׳יימברס, סירבה לחזור לארצות הברית עם הילדים המשותפים של השניים, ולכן האמר נאלץ לנסוע לבקר אותם באיי קיימן. זמן קצר לפני הנסיעה פרסם ארי פוסט נוסף בעמוד האינסטגרם שלו בו הוא מציג תמונה של אישה על מיטה, קשורה ברצועה וכותב: ״אשתי לשעבר מסרבת לחזור לאמריקה עם הילדים, אז אני צריך לנסוע לקיימן, אבל יש לזה כמה יתרונות״. 

מאז הפרסומים המטרידים, לא מעט אקסיות של השחקן מספרות על הסטיות המשונות של השחקן. קורטני ווצ׳קרוביץ מספרת כי לארמי פטיש של עבדים ואדונים, ולעיתים אף התוודה בפניה כי הוא מפנטז לאכול ולשבור את הצלעות שלה. עוד היא מספרת כי לאחר סיום מערכת היחסים שלהם, נאלצה לעבור סדנה בת חודש, על מנת להתמודד עם הטראומה שנשארה לה מהיחסים עם האמר. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE