הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מתקרבים למיליארד דולר: מי יזכה בהגרלת המגה מיליונס כנגד כל הסיכויים?
הפרס הראשון בהגרלה שתיערך ביום שישי עומד על 970 מיליון דולר, זאת לאחר שגם אמש איש לא הצליח לנחש את כל המספרים בהגרלה. עם זאת, לא פחות מ-11 איש ניחשו 5 מתוך 6 ספרות, והם זכו במיליון דולר כ"א

איש לא הצליח לנחש את המספרים הזוכים בהגרלת ה'מגה מיליונס' שנערכה אמש, ובעקבות כך סכום הזכייה בפרס הראשון בהגרלה הבאה מתקרב למיליארד דולר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: AP)

 

על אף שאיש לא הצליח לנחש את ששת המספרים (10, 19, 26, 28, 50 ו-16), 11 אנשים הצליחו לנחש חמישה מתוך שישה מספרים, ועל כן הם יקבלו לפחות מיליון דולר כ"א. 11 הזוכים נמצאים בשמונה מדינות שונות: פלורידה, קליפורניה, אילינוי, קנזס, מיסיסיפי, ניו ג'רזי, פנסילבניה ו-וושינגטון.

היות שלא נרשמה זכייה בפרס הראשון של המגה מיליונס מאז ספטמבר, סכום הזכייה ממשיך לטפס ועומד כעת על 970 מיליון דולר. בהודעת ה'מגה מיליונס' הוסבר כי מדובר בסכום הזכייה השלישי בגודלו בהיסטוריה.

אם מישהו יצליח לגבור על סיכויים של 1 ל-302 מיליון, הוא יוכל לבחור לקבל 970 מיליון דולר ב-30 תשלומים שנתיים, או לקבל 716.3 מיליון דולר בתשלום אחד (כפי שרבים עושים). לכאן או לכאן, הזוכה המאושר יצטרך להקצות כמחצית מהסכום לטובת רשות המסים האמריקאית.

הגרלת ה'מגה מיליונס' הבאה תיערך ביום שישי, אך יתכן שמישהו יהפוך למולטי מיליונר עוד קודם לכן: הערב (רביעי) תיערך הגרלת ה'פאוורבול' כאשר סכום הזכייה בפרס הראשון עומד על 730 מיליון דולר.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE