הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"שקית גראס חינם לכל מתחסן": באחת הערים הגדולות בארה"ב החליטו על יוזמת "ג'וינטים עבור זריקות"
יוזמה חדשה בוושינגטון הבירה מבקשת לעודד מתחסנים כנגד הנגיף באמצעות חלוקת מריחואנה, בעל היוזמה - "כאשר מספיק מבוגרים יחוסנו, יהיה זה הזמן לחגוג - לא רק את סוף המגיפה, אלא את תחילתו של סופו של איסור הקנאביס בארצות הברית".

ארגון פעילי הקנאביס בוושינגטון הבירה, 'ג'סטיס מריחואנה' מתכנן להציע שקיות גראס במתנה לכל תושב שיקבל את החיסון COVID-19 בבירת המדינה - כך הודיע ​​הארגון.

"אנו מחפשים דרכים לחגוג את סוף המגפה בבטחה ואנחנו יודעים ששום דבר לא מפגיש אנשים כמו קנאביס", כתב מייסד DCMJ, ניקואס שילר, בהודעה לעיתונות על היוזמה אשר מכונה "ג'וינטים עבור זריקות".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Fredy Builes / Contributor / Getty)

הקבוצה מתכננת לחלק שקיות עשב בחינם באתרי החיסונים בבירה, כדי להנציח את מה שבתקווה הוא תחילתה של סיום מגיפת הקורונה וכדי לעודד אנשים להתחסן.

"כדי לחגוג את המאורע המשמעותי הזה ולהודות לאנשים על התחסנותם, עשרות מגדלים בעיר יחלקו כדין שקיות קנאביס בחינם מחוץ למרכזי החיסונים ברגע שהציבור הרחב יוכל להתחסן", נאמר בהודעה.

"כאשר מספיק מבוגרים יחוסנו, יהיה זה הזמן לחגוג - לא רק את סוף המגיפה, אלא את תחילתו של סופו של איסור הקנאביס בארצות הברית".

משרד הבריאות של העיר וושינגטון עדיין לא הודיע על אתרי החיסונים הציבוריים, אך ב-DCMJ אומרים כי הם ישחררו פרטים נוספים לאחר שהכתובות ושעות הפעילות הללו יפורסמו לציבור.

בינתיים, המגדלים המקומיים כבר התחייבו לשלושה פאונדים של קנאביס, וה-DCMJ מקווה שיהיה להם בסך הכל חמש פאונדים עד שהם יתחילו להציע אותם למחוסנים הטריים.

מקבלי השקית עשויים לשקול להעביר אותה לאלה הסובלים כיום מוירוס הקורונה, שכן מחקר שנערך לאחרונה מצא כי תמציות קנאביס עשויות להפחית את הסיכון למות מ-COVID-19.

חוקרים מאוניברסיטת לטברידג' בקנדה דיווחו כי שלושה זנים מבטיחים של צמחי סאטיבה מסייעים להגן על המערכת החיסונית מלתקוף את עצמה עבור הסובלים מהנגיף.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE