הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מעכשיו הדמוקרטים ישלטו לתמיד! "ביידן יכלול בלתי-חוקיים במרשם האוכלוסין עבור חישוב האלקטורים בבחירות הבאות"
עשרות מדינות רפובליקניות הולכות לאבד את כמות האלקטורים, המהלך שיכלול שוהים בלתי חוקיים, רובם ממוצא מקסיקני ותומכי המפלגה הדמוקרטית יפגע אנושות ברפובלינים

קשה להאמין שאנחנו כותבים את הדברים האלה אבל נראה כי כבר ביום השני לנשיאותו של ביידן אפשר לומר כי עתידה של המפלגה הרפובליקנית נחרץ סופית.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


John Lund/Getty Images

 

בחודש שעבר, בית המשפט העליון בארה"ב השליך אתגר משפטי מצד האיחוד האמריקני לחירויות אזרחיות (ACLU) ומדינת ניו יורק כנגד מאמץ טראמפ להדיר שוהים בלתי חוקיים מספירת חלוקת הקונגרס.

אך זה לא הפריע בחודש דצמבר לג'ו ביידן להראות מה הכיוון שלו. ביידן הקדים את המהלך חסר התקדים בהיסטוריה האמריקנית של קביעת כמויות האלקטורים בצורה שתכלול גם מהגרים בלתי חוקיים כאשר טען כי החוקה האמריקאית "מחייבת" בבירור לספור בלתי חוקיים לצורך חלוקת מחוזות הקונגרס במדינות. במקביל לשכת האוכלוסין של ארצות הברית כבר הפסיקה לספור את מספר התושבים הבלתי חוקיים המתגוררים בארה"ב, אך כעת נראה כי זה כבר לא יהיה המקרה - הפעם הם יספרו כאמריקנים.

המדינות שצפויות לאבד מושבים בקונגרס כשאוכלוסיית הבלתי חוקיים תתווסף לחלוקה לקונגרס כוללת את אלבמה, ארקנסו, ג'ורג'יה, איידהו, אינדיאנה, איווה, קנטקי, לואיזיאנה, מיסיסיפי, מיזורי, צפון קרוליינה, אוקלהומה, דרום קרוליינה, טנסי, יוטה. ומערב וירג'יניה - כולן רפובליקניות בלא יוצא מן הכלל!.

כמה תחומים אחרים במורשתו של טראמפ שביידן יבקש להחריב ביום רביעי כוללים נושאים הקשורים להגירה, לאיכות הסביבה ולוירוס הקורונה.

הצווים הנשיאותיים ביום הראשון כוללים את עצירת בניית חומות הגבול, היפוך איסור הנסיעות של ממשל טראמפ משבע מדינות בעלות רוב המוסלמי, וכן הפסקת הנסיגה מארגון הבריאות העולמי (WHO) והפיכת ד"ר אנתוני פאוצ'י ראש המשלחת ל-WHO.

לאור המדיניות הזו, אפשר בהחלט לומר בהצלחה לכולנו, שכן כמו רומא לקראת דעיכתה גם ארה"ב הופכת את זכות ההצבעה, לזכות אוניברסלית.

קשה להאשים את אנשי ממשל ביידן הם לא ג'ארד קושנר או לארי קודלוב, קשה להאמין כי מישהו מהם קרא את תולדות האימפריה הרומית.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE