הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קיילי או קנדל? קייטלין ג'נר חושפת מי הבת האהובה עליה
אחת מהנשים המדוברות ביותר במשפחת קרדשיאן, קייטלין ג׳נר, התארחה בפודקאסט ונשאלה מי הבת האהובה עליה, התשובה מפתיעה במיוחד

לא להאמין, אך חלפו 6 שנים מאז ברוס ג׳נר, אביהם של קנדל וקיילי ג׳נר יצא מהארון כאישה, וביקש, מעכשיו, פנו אלי בשם: קייטלין ג׳נר. מאז, נראה שהכוכבת החדשה במשפחה לא מפסיקה לעורר עניין ונמצאת בלא מעט כותרות. כזכור, מהלך זה עורר סערה גדולה במשפחה, שהובילה לסכסוך, אשר תועד, איך לא, בתוכנית הריאליטי המפורסמת של משפחת קרדשיאן. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


גברת ג׳נר

קייטלין (71) כאמור התראיינה בתוכנית פודקאסט, וכשנשאלה מי הבת האהובה, היא לא חששה לענות באופן ישיר וחד משמעי. תחילה סיפרה כי קנדל והיא חולקות גישה דומה לחיים, ולכן הן מסתדרות טוב, עם זאת, ברוב הזמן, קנדל עסוקה בחיים האישיים שלה, ובשונה מקיילי, היא הרבה יותר סגורה ומסתורית.

עוד הכוכבת חושפת כי פעם בשבועיים היא נפגשת עם קיילי לארוחת ערב חגיגית, כשהן משלימות פערים ופשוט מדברות. זמן איכות שחשוב לשתיהן ושומר על יחסים קרובים בין השתיים. ״קיילי ואני קרובות יותר״ אף אמרה בבירור. בהחלט ניתן להבין מדבריה של קייטלין כי קיילי היא הבת האהובה יותר. 

כזכור, שנתיים לאחר שקייטלין ג׳נר יצאה מהארון כטרנסג׳נדרית היא הוציאה ספר ובו היא מתארת את כל התהליך המורכב והארוך שעברה בשביל להיות האישה שתמיד חלמה להיות. בספר היא גם מספרת כיצד ההחלטה שלה השפיעה על המשפחה, ועל קריס ג׳נר בפרט. הספר הנקרא ״סודות חיי״ הפך רב מכר תוך זמן קצר. 

קייטלין וקיילי

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE