הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ימים ספורים אחרי הפרידה: בן אפלק בצעד מפתיע שהצליח להסעיר את הרשת
אפלק נתפס בעדשת הפפארצי מחוץ לביתו כשהוא אוסף משלוח, נראה מוזנח, ולא שמח במיוחד. שעות ספורות מאוחר יותר, נתפס השחקן כשהוא זורק לוח קרטון בדמות האקסית, השחקנית אנה דה ארמס

רק לפני מספר ימים הוליווד נכנסה להלם כשנודע באופן רשמי כי זוג השחקנים הלוהט והמתוקשר, בן אפלק ואנה דה ארמס, החליטו להפריד כוחות. לפי התמונות האחרונות אפלק (אשר הפך לאחד הרווקים המבוקשים בביצה) נראה רזה במיוחד, ומוזנח. מקרוב לזוג מספר כי אנה זרקה את אפלק בשיחת טלפון, והדבר משפיע עליו באופן דרמטי.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הקרטון המדובר, מחוץ לביתו של אפלק

לאחרונה, צלמי הפפארצי הצליחו לתעד את אפלק כשהוא זורק דמות קרטון ענקית בדמות האקסית הטריה. את הקרטון הניח בפח האשפה אשר ליד ביתו. צלמי הפפארצי נשארו בסביבה, ואף תיעדו כיצד פועלי הניקיון משליכים את הדמות למשאית הזבל.  

על פי הדיווחים, אפלק עצוב ונסער בעקבות הפרידה, כאשר הוא קיווה כי הזוגיות תצליח להחזיק מעמד. נראה כי הצעד אשר עשה לאחרונה- זריקת הקרטון בדמות של האקסית, דה ארמס, הוא ללא ספק ניסיון שלו להתגבר על הפרידה, ואולי גם ליהנות מנקמה קטנה ומתוקה. 

כזכור, השניים הכירו על סט הצילומים לסרט  Deep Water, והחלו לצאת בשנת 2020. מאז, הזוג לא יורד מהכותרות, ואהוב במיוחד על צלמי הפפארצי. מסתמן כי בינתיים, המצב לא הולך להשתנות. 

בן אפלק, בכניסה לביתו

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE