הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תעלומה בעיירה הקטנה בלב ארה"ב: מי רכש את הכרטיס הזוכה בהגרלת הפאוורבול וגרף 730 מיליון דולר לכיסו?
יתכן שלעולם לא נדע את זהותו של המנצח, שכן מרילנד היא אחת מהמדינות הבודדות בארה"ב המאפשרות לשמור על אנונימיות לאחר זכייה בלוטו. במקביל לפאוורבול, טירוף הלוטו יימשך ביום שישי עם הגרלת המגה מיליונס בה סכום הזכייה בפרס הראשון עומד על 970 מיליון דולר

אם לא שמעתם מעולם על העיירה לונהקונינג (Lonaconing) אתם כנראה ממש לא לבד, אך סביר להניח שבימים הקרובים תשמעו את שמה של העיירה בצפון-מערב מרילנד פעמים רבות.

הסיבה? מישהו נכנס לחנות נוחות מקומית ורכש כרטיס להגרלת הפאוורבול. הבוקר (חמישי) התברר כי אותו איש זכה ב-731.1 מיליון דולר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (

 

בהודעת משרד הלוטו הוסבר כי הכרטיס הזוכה נרכש בחנות 'קוני מרקט' בעיירה, ובעלי החנות יקבלו מענק בגובה 100 אלף דולרים בעקבות הזכייה.

מאז חודש ספטמבר לא נרשמה זכייה בפרס הראשון של ההגרלה, כך שהסכום המשיך לעלות במהלך חמשת החודשים האחרונים. למעשה, מדובר בסכום הזכייה החמישי בגודלו בהיסטוריה של הפאוורבול.

נכון לשעות הצהריים המוקדמות של יום חמישי, הזוכה המאושר טרם הגיע למשרדי הלוטו במרילנד כדי לקבל את כספו. יתכן שזהות המנצח לעולם לא תפורסם, שכן מרילנד היא אחת מהמדינות הבודדות בארה"ב שמאפשרות לשמור על אנונימיות כאשר זוכים בלוטו.

ריצ'רד רייבנסקרופט, בעלי החנות שבה נרכש הכרטיס הזוכה, סיפר על תחושותיו לאחר הזכייה "אנחנו שמחים עבור אותו זוכה, אני מצפה בקוצר רוח לברך אותו באופן אישי. אני מקווה שהוא ישתמש בכסף בצורה נבונה, ושיהיו אחרים שירוויחו מן הזכייה".

 

 

במקביל לזכייה בפאוורבול, מחר תיערך הגרלת ה"מגה מיליונס", בה סכום הזכייה עלה ל-970 מיליון דולר - הסכום השלישי בגודלו של מפעל ההימורים.

 

שלט חוצות עם סכומי הזכייה בשבוע שעבר (צילום: AP)

 

אם מישהו יצליח לגבור על סיכויים של 1 ל-302 מיליון, הוא יוכל לבחור לקבל 970 מיליון דולר ב-30 תשלומים שנתיים, או לקבל 716.3 מיליון דולר בתשלום אחד (כפי שרבים עושים). לכאן או לכאן, הזוכה המאושר יצטרך להקצות כמחצית מהסכום לטובת רשות המסים האמריקאית.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE