הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מלניה הותירה את טראמפ לעמוד לבדו מול התקשורת, והיא עשתה את זה בשמלה של גוצ'י בשווי 3,700 דולר
אין ספק כי הפרישה מהבית הלבן לא מטיבה עם מערכת היחסים של הזוג טראמפ. כאשר השניים נחתו בפלורידה, טראמפ עצר כמקובל להצטלם, ואילו מלניה המשיכה הלאה ונכנסה לרכב

אחרי הרבה רעש בכותרות, ולא מעט דיווחים שונים על משבר בזוגיות, גירושים, שינה בחדרים נפרדים, ועוד, הזוג טראמפ, אשר נחת אתמול בפלורידה, על מנת לפתוח דף חדש (לאחר שפינו את הבית הלבן), לא בדיוק הצליח לגשר על הפערים ביניהם. 

על אף שטראמפ כבר אינו בתפקיד, חיכו לו בחוץ שטיח אדום וצוות של צלמים. השניים ירדו מהמטוס, נופפו מעט לשלום, וכאשר הגיעו לצלמים, טראמפ נעצר על מנת להצטלם, כפי שנהוג לעשות. לעומת זאת מלניה, ממש לא התכוונה לעשות כך. תוך רגעים ספורים בלבד, היא נטשה את טראמפ לעמוד לבדו, ונכנסה לרכב אשר חיכה להם. 

את המעשה המפתיע והמביך עשתה מלניה כשהיא לבושה בשמלה של גוצ'י, בעלות של 3,700 דולר. על פי דיווחים, קודם לכן באותו היום נצפתה מלניה כשהיא לבושה בחליפה שחורה. כך שמסתבר שגברת טראמפ החליטה לתת ״שואו״ לקראת התקרית המביכה. 

כזכור, דונלד ומלניה טראמפ הם הראשונים מזה 150 שנה אשר לא נכחו בטקס ההשבעה של נשיא ארצות הברית הנכנס, אירוע שסיפק לא מעט כותרות, ואם זה לא מספיק, מאז התיעוד של מלניה נוטשת את טראמפ, הרשת בסערה של ממש, כאשר מצליחה גברת טראמפ, שוב ושוב, להיכנס לרשימת הנושאים החמים ביותר כעת.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הזוג טראמפ יורד מהמטוס

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE