הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כמעט שנתיים לאחר הפרידה: אדל מגיעה להסדר גירושים עם סיימון קונקי
לאחר שבע שנות זוגיות ונישואים, ילד משותף והרבה כותרות, אדל והאקס המיתולוגי סיימון קונקי הצליחו להגיע לפשרה והגישו את פסק הדין לבית המשפט בלוס אנג'לס

מאז הדיווחים על הפרידה, מסתמן כי השניים לא הצליחו להגיע לעמק השווה. אחד האתגרים המהותיים ביותר בהסכם הגירושים של הזוג הוא למעשה ההון של אדל (אשר מוערך ביותר מ-200 מיליון דולר), כאשר לא ברור כיצד הוא עתיד להתחלק בין השניים. מקורבים לזוג מספרים כי אדל וקונקי לא חתמו על הסכם ממון, ולכן קיימת סבירות גבוהה כי הסכום יתחלק חצי-חצי.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אדל לצד סיימון קונקי

בזמנו אדל ציינה כי הסיבה לגירושים היא פערים בלתי ניתנים לגישור, וביקשה לקבל משמורת משותפת על הילד המשותף. כעת, לא מעט שנים מאוחר יותר, מסתמן כי הזוג הצליח להגיע לפשרה. לפני ימים ספורים, הגישה אדל הסכם מחודש לבית המשפט אשר בלוס אנג׳לס, לאחר שהזוג הגיע לעמק השווה. עם זאת, המסמך טרם נבקד ואושר על ידי בית המשפט. 

אדל וקונקי החלו את מערכת היחסים שלהם אי שם בשנת 2011, וללא ספק הפכו לזוג הכי פחות מצולם בתולדות התעשייה. השניים הקפידו לשמור על מרחק מצלמי הפפארצי, ואף נישאו בחתונה סודית לגמרי (אשר נערכה בביתם המשותף, בלוס אנג׳לס, בצניעות ועם מעט מוזמנים) , עליה לא סיפרו דבר. 

כזכור, קונקי עזב את אשתו עבור אדם, ועל פי הדיווחים זו אחת הסיבות לכך שהזוג החליט לשמור על פרופיל נמוך במיוחד. למעשה, קונקי גם לא נהג ללוות את אדל לאירועים והתרחק מעולם הגלאם כמו מאש. 

8% לא
92% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE