הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שיטת פריצה אלימה בקליפורניה: בעל בית פתח את הדלת לנערת הפיתוי ואז הבין שביצע טעות גורלית
התקרית הקטלנית עם ארבעת הפורצים אירעה בצפון המדינה, ומותו של אחד הפורצים נקבע בבית החולים, ואילו חשודה צעירה נעצרה כשעה קלה לאחר האירוע. במקביל, רשויות החוק ממשיכות לחפש אחר שני החשודים הנוספים שברחו. מצבו של בעל הבית משתפר, ובמשטרה אמרו שלא נשקפת סכנה לחייו

תושב צפון קליפורניה אשר נפל קורבן לניסיון פריצה לביתו, לא היסס להתעמת עם ארבעת החשודים החמושים ואף דקר למוות את אחד מהם, כך על פי המשטרה בעיר סנטה רוזה, כ-80 ק"מ צפונית לסן פרנסיסקו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הבית בסנטה רוזה, לצד כלי הנשק שהקורבן לקח מאחד הפורצים (צילום: משטרת סנטה רוזה)

 

תחילת האירוע בסמוך לשעה 2:30 בלילה שבין רביעי לחמישי, אז קורבן האירוע - ששמו לא פורסם - הזמין לביתו אישה שאותה פגש מוקדם יותר בערב. נסיבות ההיכרות עדיין נחקרות, אולם במשטרה סיפרו שהאישה שאלה את בעל הבית אם היא יכולה לצאת לחצר האחורית כדי לעשן סיגריה.

 

 

כאשר בעל הבית פתח את הדלת האחורית, לפתע הגיחו שלושה גברים רעולי פנים, שפרצו פנימה והחלו להכות אותו. למרבה המזל, הוא הצליח לברוח חזרה אל תוך הבית, וכאשר החשודים נכנסו הוא החל לתקוף אותם בעזרת סכין שמצא במטבח.

הוא דקר את אחד הפורצים, ולפחות ירייה אחת נשמעה לפני שמעצור השבית את רובה השוטגן של החשוד. בעל הבית לא התבלבל, חטף את כלי הנשק מהפורצים וברח לבית שכנו, שם הזעיק את המשטרה. עם זאת, ארבעת החשודים הצליחו לברוח לפני הגעת כוחות המשטרה.

 

אילוסטרציה (צילום: Getty Images)

 

דייר הבית פונה לבית החולים לאחר שסבל מחתכים וחבלות בכל גופו, ומהמשטרה נמסר שהוא מאושפז במצב "בינוני, אך יציב, ולא נשקפת סכנה לחייו". לעומת זאת, הפורץ שנדקר ע"י בעל הבית פונה לבית החולים (ככל הנראה ע"י שאר הפורצים), ומותו נקבע כעבור זמן קצר. למחרת היום המשטרה חשפה כי מדובר בג'דדיה בונקאטר בן ה-18, תושב העיירה קלסיוויל.

כשעה לאחר התקרית בבית בסנטה רוזה, משטרת הכבישים המהירים של קליפורניה (CHP) הוזעקה לטפל בתאונת דרכים שאירעה כ-40 ק"מ משם. הנהגת של אחד מכלי הרכב הייתה אישה בת 19, גם היא מקלסיוויל. שוטרי ה-CHP הבחינו בדם בתוך המכונית, וכאשר שאלו את הצעירה על כך היא השיבה שבן זוגה נדקר.

 

 

היא נעצרה ובהמשך התברר כי מדובר באותה צעירה שבעל הבית בסנטה רוזה פגש (וזו שביקשה לצאת לעשן בחצר ואיפשרה לשלושת החשודים הנוספים להיכנס לבית). כעת היא מואשמת בפריצה וירי כלי נשק במהלך שוד (היא זו שירתה בשוטגן), ובמשטרה הוסיפו כי הצעירה והחשוד שמת מחזיקים בקשרים לכנופיות אלימות.

החיפושים אחר שני החשודים הנוספים נמשכים היום, אך בשלב זה לא נמסר תיאור של השניים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE