הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מצמרר: מיקרוסופט רשמה פטנט על הפיכת המתים ל"צ'אטבוטים" שיתקשרו עם בני אדם אחרי המוות
בספרו "עידן המכונות הרוחניות", העתידן היהודי ריי קורצווייל חוזה שבני אדם יעלו את דעתם למחשבים עד 2045 וכי גופות יוחלפו במכונות לפני סוף המאה - עתה נראה כי מיקרוסופט הופכות את מילותיו למציאות

מיקרוסופט קיבלה פטנט על טכנולוגיה ש"תחייה מחדש" את המתים על ידי שחזורם באמצעות פוסטים ברשתות החברתיות, סרטונים והודעות פרטיות שאף ניתן להוריד אותם למודל תלת ממדי של הנפטר.

אכן, לא מצמרר כלל.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"ענקית הטכנולוגיה העלתה את האפשרות ליצור צ'ט-בוט מבוסס AI שיבנה על הפרופיל של אדם, הכולל "תמונות, נתונים קוליים, הודעות ברשתות חברתיות, הודעות אלקטרוניות", בין סוגים אחרים של מידע אישי, כך מדווח IGN.

"מובן שאז הצ'ט-בוט יוכל לדמות שיחה אנושית באמצעות פקודות קוליות ו / או צ'אטים".

הפטנט מסביר כי הצ'ט-בוט יכול להיות דמות היסטורית, סלבריטאי, חבר או קרוב משפחה או אפילו עותק של "המשתמש שיוצר / מאמן את הבוט".

פרשנים אומרים כי הפטנט נראה לקוח הישר מתוך פרק של הסדר הBlack Mirror שיצר צ'רלי ברוקר.

בפרק שנקרא Be Right Back, חבר של צעירה בשם Ash נהרג בתאונת דרכים אך היא מחליטה להחזיר אותו בצורה של טכנולוגיה המשתמשת בבינה מלאכותית כדי לחקות את דפוסי הדיבור, הגינונים והידע של אהובה.

האפר הווירטואלי הזה מורד לגוף סינתטי, אך האישה מתקשה לקבל אותו כתחליף לחבר האמיתי שלה ובסופו של דבר נועלת את האנדרואיד בעליית הגג.

טרנס-הומניסטים חלמו זה מכבר להצליח להשיג אלמוות על ידי שמירת תודעה לאחר המוות והעלאתם למחשב.

בספרו "עידן המכונות הרוחניות", העתידן היהודי ריי קורצווייל חוזה שבני אדם יעלו את דעתם למחשבים עד 2045 וכי גופות יוחלפו במכונות לפני סוף המאה.

"אנו הולכים ונעשים יותר ויותר לא ביולוגיים עד כדי כך שהחלק הלא ביולוגי שולט והחלק הביולוגי אינו חשוב יותר", אמר קורצוויל.

"למעשה החלק הלא ביולוגי - חלק המכונה - יהיה כל כך חזק שהוא יוכל לדגם ולהבין את החלק הביולוגי לחלוטין. כך שגם אם החלק הביולוגי הזה ייעלם זה לא ישנה".

"יהיו לנו גם גופים לא ביולוגיים - אנחנו נוכל ליצור גופים עם טכנולוגיית ננו, אנחנו נוכל ליצור גופים וירטואליים ומציאות מדומה שבהם המציאות הווירטואלית תהיה מציאותית כמו המציאות בפועל. הגופים הווירטואליים יהיו מפורטים ומשכנעים כמו גופים אמיתיים", הוסיף הגאון היהודי שבנה את המחשב הראשון שלו בגיל 12, בשנת 1958.

במקום אחר בספר הבהיר קורצוויל כי טכנולוגיה כזו תהיה זמינה רק לאליטות עשירות וכי שאר בני האנושות יהפכו ככל הנראה למעמד עבדים או שיימחקו כליל.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE